וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן: "התואר הזה רשום על אנשים אחרים יותר מאשר על שמי"

מאמן באיירן מינכן היה מרוצה בתום הזכייה בתואר הראשון שלו, אך לא שכח לפרגן להנזי פליק: "התואר הזה הוא פרס על העבודה שלו"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

שחקני באיירן מינכן חגגו על כר הדשא בתום ה-1:3 אמש (שלישי) על דורטמונד והזכייה בסופרקאפ הגרמני בפעם השנייה ברציפות והחמישית בשש השנים האחרונות. רבות דובר בקיץ על ההחלשות של הבווארים ועל צמצום הפערים של שאר קבוצת הבונדסליגה מהאלופה הגרמנית, אך השחקנים של יוליאן נאגלסמן הוכיחו שגם השנה הם מסתערים על כל התארים בזירה המקומית.

רוברט לבנדובסקי כבש צמד (41 ו-74) ושבר שיא אישי כשהוא כובש 14 משחקים ברציפות עבור באיירן מינכן. בנוסף, עומד הפולנ על 25 שערים ב-23 משחקים מול דורטמונד. תומאס מולר הוסיף בתווך עבור האלופה (49) כאשר מרקו רויס צימק זמנית עם שער יפהפה (64). מחזיקת גביע שפתחה את העונה עם חמישייה לרשתה של איינטרכט פרנקפורט, מפסידה תואר ראשון העונה אל מול אוהדיה.

התגובות

מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן, עבורו מדובר בתואר ראשון בו הוא זוכה, אמר בסיום: "אין לנו יותר זמן לחגוג. התואר הזה הוא פרס על העבודה שעשה בעונה שעברה הנזי פליק, שזכה באליפות. אני שמח, אבל התואר הזה רשום על אנשים אחרים יותר מאשר על שמי". על המשחק אמר המאמן: "שיחקנו טוב בהגנה והיינו אגרסיביים מאוד. לצערי, לא הצלחנו להשיג את ההובלה בתהחלה, אבל בהחלט הגיע לנו לנצח".

איש המשחק רוברט לבנדובסקי: "התואר הזה משמעותי מאוד מבחינתי. זה היה מהנה עבור האוהדים, עם הרבה מהלכים התקפיים. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו היום, אנחנו עדיין בתחילת העונה. אנחנו צריכים עוד זמן כדי להתחבר". עוד הוסיף הפולני: "התגעגעתי מאוד לשחק בפני קהל, זה היה מאוד מרגש ומיוחד".

לאון גורצקה: "האווירה הייתה נהדרת, באמת נהניתי לשחק בפני אוהדים שוב. דורטמונד הראו שהם קבוצה מצוינת. רצינו להראות את האיכות שלנו במשחק יוקרתי ועשינו את זה מצוין. בסופו של דבר הניצחון מגיע לנו".

עוד בוואלה! ספורט

באיירן מינכן זכתה בסופרקאפ הגרמני אחרי 1:3 מול בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. Lars Baron, GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. לבנדובסקי/GettyImages, Lars Baron

המספרים

* רוברט לבנדובסקי הבקיע במשחקו ה-14 ברציפות עבור באיירן מינכן - שיא אישי מבחינת הפנומן הפולני.

* זהו המשחק השמיני ברציפות שמרקו רויס מעורב לפחות במהלך של שער אחד עבור דורטמונד - שיא אישי גם מבחינתו.

* באיירן היא הראשונה מבין שתי הקבוצות שהצליחה לנצח שישה משחקי קלאסיקר רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully