וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה צפוי לחזור להרכב סלטיק נגד אלקמאר

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 19:13

החלוץ, שהתאושש מפציעה קלה, אמור לפתוח במשחק מול ההולנדים בפלייאוף הליגה האירופית. ביטון לא בתמונת ההרכב

תקציר: ליאל עבדה כובש עבור סלטיק מול מיטיולנד, ניר ביטון מורחק ועבדה מוחלף/ספורט1

משחקי שלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית יימשכו מחר (רביעי, 21:40) כשסלטיק של ליאל עבדה וניר ביטון תארח את אלקמאר. הקבוצות מעולם לא נפגשו בעבר, אך שתיהן השתתפו בשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו באירופה אשתקד, כך שנשירה לקונפרנס ליג בהחלט תהווה אכזבה מבחינתן.

עבדה, שפספס את שני המשחקים האחרונים של סגנית אלופת סקוטלנד בגלל פציעה קלה, חזר לכשירות מלאה ואמור להיות משולב בהרכב של אנג' פוסטקוגלו, לצד אודסון אדואר וקיוגו פורוהאשי בחלק הקדמי. ביטון, ששותף רק לשש דקות במצטבר בשלושת המשחקים האחרונים, צפוי להתחיל על הספסל. מי שייעדרו אצל סלטיק הם ריאן כריסטי, כריס ג'וליין, מייקי ג'ונסון וקראמוקו דמבלה הפצועים.

ניר ביטון שחקן סלטיק מול אנדראס דרייר שחקן מיטיולנד. רויטרס
לא צפוי לפתוח. ניר ביטון/רויטרס

בינתיים, בסקוטלנד מתעסקים בעיקר במספר ההחתמות הנמוך שסלטיק עשתה הקיץ, אך פוסטקוגלו הרגיע במסיבת העיתונאים לקראת אלקמאר כשאמר: "אנחנו מאוד קרובים לכמה עסקאות. אני בטוח שננחית את השחקנים שאנחנו צריכים וברגע שזה יקרה, זה יעזור לנו מאוד כי אנחנו מעמיסים הרבה מאוד על חבורה מצומצמת של שחקנים כרגע". מי שככל הנראה מתקרב לירוקים-לבנים הוא המגן הימני הקרואטי יוסיפ יוראנוביץ', שכרגע משתף פעולה עם ג'ואל אבו חנא וז'וזואה בלגיה ורשה.

בצד השני, אלקמאר מגיעה אחרי שתי עונות מוצלחות. ב-2019/20 שבוטלה בגלל הקורונה היא הייתה בשוויון עם אייאקס בפסגה, ובעונה שעברה סיימה שלישית עם נקודה בלבד מתחת לפ.ס.וו של ערן זהבי. אואן וינדאל הפצוע לא יעמוד לרשותו של המאמן פסקאל יאנסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully