וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תשחק בליגת העל אם תמציא תב"ע לבניית אולם תוך שבוע

17.8.2021 / 18:43

בית הדין של איגוד הכדורסל נתן לקבוצה שעלתה מהלאומית אורכה של שבוע אך העמיד בפניה תנאי ובעירייה ינסו לסייע. גם אם תשחק בליגת העל, הוצבו בפני הקבוצה מעיר היהלומים תנאים שעשויים להוריד אותה ליגה בסוף העונה

בית הדין של איגוד הכדורסל נתן היום (שלישי) לאליצור נתניה אורכה של שבוע על מנת להמציא תב"ע לבניית אולם כדי לשחק בליגת העל בעונה הבאה. גם אם הקבוצה תעמוד בתנאי זה ותשחק בליגת העל בעונה הבאה, היא אמורה לקיים מספר תנאים הקשורים לבניית האולם ואם לא תעמוד בהם, תורד ליגה ללא קשר למיקומה בסיום העונה. כעת בעיריית נתניה ינסו לסייע על מנת שהקבוצה תוכל לשחק בליגת העל.

כזכור, מנהלת הליגה הודיעה רק לפני שבועיים כי נתניה לא תוכל לשחק בליגת העל לאחר תכתובת בין יו"ר המנהלת שמואל פרנקל לקבוצה. הרקע למחלוקת היא העובדה כי לטענת המנהלת האולם החדש שראשת העיר מרים פיירברג הבטיחה שייבנה, לא יהיה מוכן בשלוש העונות הקרובות. בעיריית נתניה הציגו במסמכים כי השטח המיועד לבניית האולם הוא סמוך לאצטדיון העירוני.

אוהדי אליצור נתניה. לירון מולדובן
קבוצתם תהיה ליגת העל? אוהדי נתניה/לירון מולדובן

נתניה, שהפתיעה את אליצור איתו אשקלון בפלייאוף הלאומית בעונה הבאה, ממתינה עם ההכנות לליגת העל. המאמן רובן נייברגר אמור להשאר על הקווים כששלושה ישראלים חתומים בקבוצה מהעונה שעברה - הכוכב הצעיר איתי מושקוביץ ושחקני נבחרת העתודה רועי פריצקי ועמית אהרוני. אם תקבל אישור הקבוצה תצטרך להכריע היכן תשחק בעונה הקרובה מבין האולמות בחדרה, רעננה והרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully