וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד האריך את חוזהו בפילדלפיה בארבע שנים תמורת 196 מיליון דולר

הסנטר שמסיים את חוזהו ב-2023 חתם על חוזה חדש ויישאר בארגון עד 2027. צפוי להכניס לכיסו עד סוף התקופה 261 מיליון דולר

למרות הכישלונות החוזרים ונשנים בפלייאוף בשנים האחרונות, ג'ואל אמביד נחוש להצליח בפילדלפיה. ב-ESPN דווח היום (שלישי) כי הסנטר הקמרוני הגיע לסיכום עם הסיקסרס על הארכת חוזה מקסימלית לארבע שנים תמורת 196 מיליון דולר, מה שאומר כי הוא יתחייב לקבוצה עד 2027 ובסך הכל יכניס לכיסו 261 מיליון דולר.

הארכת החוזה תתחיל בעונת 2023/24 והיא מכוונת לתקרת שכר שצפויה לעמוד על 124.95 מיליון דולר באותה עונה. אמביד, שעל פי הדיווח ייצג את עצמו במגעים עם פילי, מגיע אחרי עונת השיא בקריירה שלו, שבסופה סיים שני בהצבעות לתואר השחקן המצטיין של העונה מאחורי ניקולה יוקיץ'. השחקן בן ה-27 קלע 28.5 נקודות והוריד 10.6 ריבאונדים למשחק בעונה הסדירה.

ג'ואל אמביד. GettyImages
אופציית שחקן על העונה האחרונה. אמביד/GettyImages

החוזה החדש כולל אופצייה מצד השחקן בקשר לשנה האחרונה בחוזה, ואינו כולל את אותם סעיפים מהחוזה הקודם בין שני הצדדים בנחתם ב-2017, אשר מגנים על הסיקסרס במקרה של פציעה חמורה של אמביד בגב התחתון או ברגליים. פציעות אלה עיכבו את הקריירה של הסנטר המצטיין, אך מעונת 2017/18 הוא לא נאלץ להתמודד איתן כלל. במהלך העונה החולפת סבל מקרע במיניסקוס שהשבית אותו למשחק פלייאוף אחד ולא הצריך ניתוח.

אמביד בילה את כל קריירת ה-NBA שלו בסיקסרס מאז שנבחר במקום השלישי בדראפט 2014 על ידי הארגון. במהלך הקריירה העמיד הסנטר ממוצעים של 24.8 נקודות למשחק ו-11.3 ריבאונדים כאשר הוא הצליח להוביל את פילי לפלייאוף בכל אחת מארבע העונות בהן הוא נמצא במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully