וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות אחרונות לקראת מירוץ הלילה של המכביה

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 18:36

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שיזניק את המירוץ: "קיום אירועים בינלאומיים בעיר הבירה של מדינת ישראל, ובכלל זה אירועי המכביה ה-21 בירושלים, יש להם חשיבות רבה, ואני מעודד את תושבי העיר להשתתף באירוע ספורטיבי בריא שיחלוף על פני אתריה ובנופיה המרהיבים של העיר"

מרוץ המכביה בירושלים ייערך לפי הנחיות "התו הירוק" בשני מקצים, 5 ק"מ ו-10 ק"מ, ויעבור באתריה ונופיה הקסומים של בירושלים ובהם: מוזיאון המדע, הכנסת, האוניברסיטה העברית, גן הורדים, מנזר המצלבה ואצטדיון גבעת רם.

המרוץ ילווה במיצגי תאורה, מוזיקה, ואווירה מיוחדת. הזינוק למרוץ יהיה סמוך למוזיאון ישראל והסיום בגן סאקר. הפקת האירוע תתבצע ע"י חברת כפיים.

המכביה. יחצ,
מרוץ הלילה של המכביה/יחצ

בהפקת מרוץ המכביה בירושלים יושקעו כ- 1.5 מיליון שקל. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שיזניק את המרוץ: "קיום אירועים בינלאומיים בעיר הבירה של מדינת ישראל, ובכלל זה אירועי המכביה ה-21 בירושלים, יש להם חשיבות רבה, ואני מעודד את תושבי העיר להשתתף באירוע ספורטיבי בריא שיחלוף על פני אתריה בנופיה המרהיבים של העיר".

רואי הסינג, מנכ"ל המכביה: "מרוץ הלילה יהיה אירוע הספורט הראשון לקראת המכביה ה-21 שתערך בחודש יולי 2022 ואירועי 100 שנים לתנועת מכבי העולמית. מסלול מרוץ הלילה יהיה "מופע החימום" למרוץ החצי מרתון שיערך בירושלים במסגרת תחרויות המכביה ה-21' כחלק משיתוף הפעולה הנרחב עם עיריית ירושלים".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully