וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגיה על כר הדשא בהשתתפות 12 שחקנים: סקנדל המין שמסעיר את הכדורגל הנורבגי

שחקני בראן מהליגה הבכירה תועדו במצלמות האבטחה של האצטדיון בעיצומה של מסיבה פרועה. אחד מהם נעצר בחשד לעבירות פליליות

פלייר: שחקן גלאטסראיי מרקאו תוקף את חברו לקבוצה קרם אקטורקוילו/ספורט1

משטרת נורבגיה חוקרת האם אחד מ-12 כדורגלני קבוצת בראן, המדורגת אחרונה בליגה המקומית הבכירה, ביצע עבירות מין נגד נשים שהיו שותפות לאורגיה שהתקיימה על כר הדשא ובחדר ההלבשה עם 11 מחבריו.

בעיתון "Bergens Tidende" פרסמו בשבוע שעבר חשדות לפיהן אחד מ-12 הכדורגלנים ביצע עבירות מין קשות. הוא הכחיש בתוקף את ההאשמות, אולם בעקבות חשיפת הפרשה התברר כי התקיימה פעילות מינית רבת משתתפים - זה קרה באצטדיונה של הקבוצה, מכיוון ששם 12 שחקני בראן חגגו והזמינו שבע נשים כדי לבלות במחיצתן.

האצטדיון הביתי של הקבוצה הנורבגית בראן. Tor Erik H. Mathiesen, GettyImages
בלי בושה. האצטדיון הביתי של בראן, ששימש את השחקנים/GettyImages, Tor Erik H. Mathiesen

מתברר שאותה מסיבה הסתיימה רק בחמש לפנות בוקר, אלא שמצלמות האבטחה תיעדו את האירוע כולו וכך זוהו 19 משתתפים - 12 כדורגלנים ועוד שבע נשים. המועדון כמובן גינה את האירועים והבהיר כי יהיה שותף לחקירה ויסייע ככל שביכולתו.

גם אוהדי בראן הביעו את זעמם בעקבות האירוע ובמשחק האחרון, שנערך ביום ראשון, בחרו במשך 19 דקות ו-8 שניות לשמור על שתיקה ולא לעודד את הקבוצה. בנוסף נתלו שלטים שעליהם נכתב "תכבדו את המועדון" ו"SK בושה" (כי שם המועדון המלא הוא SK בראן). כשבראן הבקיעה בדקה ה-18, האוהדים בכל זאת שמרו על שתיקה ולא חגגו. אגב, הקבוצה השיגה באותו יום את ניצחונה השני העונה אחרי 15 מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אורגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully