וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר יהיה גבוה מהצפוי: באיירן וריאל כבר מתכננות את "מבצע הולאנד"

שני מועדוני העל מתכננים לפתוח את המירוץ כבר בספטמבר, אבל בדורטמונד מסבירים: סעיף היציאה הנמוך בחוזהו לא רלוונטי, נרוויח בענק

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:5/ספורט 1

62 שערים ב-61 הופעות - זה המאזן הפנומנלי של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד אחרי פתיחת העונה הסוחפת. הסקורר הנורבגי כבש שלושער במשחק הגביע של השוורצגלבן, הוסיף צמד ושלושה בישולים במחזור פתיחת העונה של הבונדסליגה, והוכיח שאין לו שום מחסור ברעב או בתשוקה, למרות ההחלטה החד צדדית של דורטמונד להשאיר אותו במועדון לעונה נוספת.

לקראת הסופר קאפ הגרמני הערב (שלישי, 21:30, ספורט 4), גוברות השמועות על מה שעתיד לקרות בקיץ הבא, כשהולאנד יכול לנצל את סעיף השחרור שלו מהחוזה המוערך ב-75 מיליון יורו "בלבד" - מחיר מציאה ביחס לשווי השוק שלו. לפי פבריציו רומאנו, באיירן מינכן וריאל מדריד מתכוננות להוציא לדרך את המירוץ אחריו, שיחל כבר בחודש ספטמבר, אז מינו ראיולה ושאר מקורביו של הולאנד יבחנו את ההצעות ממועדוני העל.

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג. Martin Meissner, AP
השיגעון כבר החל. הולאנד/AP, Martin Meissner

לפי התקשורת הספרדית, ריאל מדריד נחושה להחתים את קיליאן אמבפה בשבועות הקרובים, ולשים יד בכל זאת על הולאנד בקיץ הבא. באיירן אף היא מתכוננת לעשות מאמץ גדול כדי להחתים את הולאנד, שאמור לרשת את רוברט לבנדובסקי.

אבל זה לא הולך להיות כל כך קל: לפי דיווחים בגרמניה, תג המחיר של הולאנד עשוי להיות יקר בהרבה מ-75 מיליון יורו. בהתאם להצלחה של דורטמונד, הסכום האמיתי שיידרש כדי לשחרר אותו צפוי להיות קרוב יותר ל-90 מיליון יורו ומעלה.

בדורטמונד "הימרו על כל הקופה" עם הולאנד העונה: אם הקבוצה תזכה באליפות ותשים סוף לשלטון של באיירן המקרטעת בבונדסליגה, היא לא רק תוכל למכור את הולאנד במחיר גבוה יותר, אלא גם תניב רווחים גדולים כתוצאה מההשתתפות בליגת האלופות, ומשלל הכנסות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully