וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימו ורנר רץ אחרי כלב אבוד כדי להחזיר אל בעליו: "היה בלתי אפשרי לתפוס אותו"

החלוץ הגרמני רדף יותר מקילומטר וחצי אחרי פיקלס ולא תפס אותו. עד ראייה: "מדהים שניסה לעזור כך". הכלב נתפס והוחזר אל בעליו

תקציר: צ'לסי - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1

זה אירוע שלא קורה בכל יום. חלוץ צ'לסי טימו ורנר בן ה-25 רדף אחרי כלב לאורך יותר מקילומטר וחצי בפארק באטרזי שבדרום-מערב לונדון. כן כן, ורנר הסתובב בגן ציבורי בלונדון יחד עם בת הזוג שלו כשראה כלב אבוד שרץ בצורה מבוהלת. חלוץ צ'לסי החל לרדוף אחרי פיקלס והשניים רצו מהר מאוד בפארק, אבל הכלב הצליח לחמוק. סוף טוב, הכול טוב. הכלב החמוד מסוג טרייר נתפס והוחזר לבעליו בעזרת אמצעי הזיהוי שהיה לו על הקולר.

ורנר והכלב שלו

וינסנט קאסידי בן ה-55, שהיה במקום, אמר: "היה ברור מיד שהאיש שרודף אחרי הכלב נמצא בכושר מצוין ורץ מהר מאוד, אבל היה בלתי ניתן לתפוס את הכלב. חשבתי שהבחור מוכר לי מאיפשהו ואז פתאום אמרתי: 'היי, זה טימו ורנר!'. הוא המשיך לרוץ יותר מקילומטר וחצי בכל הפארק, אבל אי אפשר היה לתפוס את הכלב הזה". וינסנט גם התלוצץ ואמר לחלוץ הגרמני: "היית צריך להיות כל כך מלא חיים בוומבלי" כשהוא עוקץ אותו על ההפסד של גרמניה לאנגליה בשמינית גמר היורו בוומבלי.

לאחר מכן וינסנט, שגם פגש את בת זוגו של ורנר יוליה נאגלר, אמר: "טימו היה אדיב במיוחד, מנומס וחביב וגם בת הזוג שלו התנהגה כך. זה מדהים שהוא ניסה לעזור כך. הייתה לו את ההכנה הכי טובה שיכולה להיות לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully