וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה: "עלייה לשלב הבתים תחזיר קצת למועדון על ההשקעה הרבה"

16.8.2021 / 20:10

שחקני מכבי חיפה קיבלו רכבים חדשים, הקשר: "המשחקים מול נפטצ'י באקו הם אולי החשובים ביותר של המועדון בזירה האירופית בעשור האחרון"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:7 על טורשאבן במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

רגע לפני שהם יוצאים לאזרבייג'אן למשחק הראשון מול נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג, שחקני מכבי חיפה התחדשו היום (שני) ברכבי הונדה סיוויק משודרגים, באירוע שארגנה חברת הליסינג הרץ, המלווה את הירוקים מעל 30 שנה.

הקשר דולב חזיזה אמר: "אירוע כזה רק מראה כמה המועדון דואג לכל מה שאנחנו צריכים. אנחנו עומדים בפני אפשרות להעפיל לשלב הבתים ולהחזיר קצת למועדון על כל ההשקעה הזאת. המשחקים מול נפטצ'י באקו הם אולי המשחקים החשובים ביותר של מכבי חיפה בזירה האירופית בעשור האחרון ואנחנו מאוד מאוד רוצים שזה יקרה. לעלות לשלב בתים זה דבר שמאוד מאוד ירגש את הקהל".

אסף בן דב, מנכ"ל מכבי חיפה: "זה לא מובן מאליו שהרץ מלווה את מכבי חיפה כל כך הרבה שנים. אבל יותר מזה הרץ היא שותפה ביום יום שלנו, בחלק מאסטרטגיית המועדון ששחקן/עובד במכבי חיפה, לא צריך להיות מוטרד ביומיום שלו, בטח לא מענייני רכב. השירות שאנחנו מקבלים מהרץ, הוא באמת מעל ומעבר. זה כבר חלק מהמשפחה שלנו".

דני שמעוני, מנכ"ל קבוצת Hertz ישראל-אוטו סנטר, אמר: "דאגנו שכל השחקנים יקבלו מכונית עם מספר החולצה שלהם כמספר האמצעי של הרכב. חברת הרץ דואגת לכל פתרונות הרכבים של השחקנים והצוות ותמשיך ללוות אותם גם לאורך כל שלבי הליסינג".

עוד בוואלה!

בבאקו חוששים ממכבי חיפה: "קבוצה חזקה יותר מה.י.ק הלסינקי"

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה מקבל את מפתחות הרכב ממנכ"ל קבוצת Hertz ישראל-אוטו סנטר דני שמעוני. מכבי חיפה, אתר רשמי
דני שמעוני מעניק את מפתחות הרכב לג'וש כהן/אתר רשמי, מכבי חיפה

נבו שדו, שחקן הכנף בן ה-19 שכבש שבעה שערים ב-21 הופעות והיה שותף לזכייה באליפות של קבוצת הנוער בעונה שעברה, חתם על חוזה לארבע שנים. הקשר, בנו של ערן שדו, מאמן הכושר של נבחרת ישראל, אמר לאחר החתימה: "זה יום חשוב ומאושר עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully