וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר ליג גוססת: תשע הפורשות חזרו לארגון המועדונים האירופי

ברצלונה, ריאל ויובנטוס נותרו לבד במאבק. ארגון המועדונים הודיע כי יתר הקבוצות ימשיכו להשתייך אליו והבהיר: "החלטה זו מסמנת את סיומו של פרק מצער וסוער לכדורגל באירופה"

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

שאיפות הקמת הסופר ליג של ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס ספגו היום (שני) מכה נוספת: תשע הקבוצות הנוספות שהודיעו באפריל האחרון על הצטרפותן למפעל החדש, לפני שהחליטו לחזור בהן פחות מיומיים לאחר מכן, חידשו את חברותן ב-ECA - ארגון הקבוצות האירופיות שמייצג את המועדונים בתוך אופ"א.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
נשאר די לבד. פלורנטינו פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

בהודעה רשמית מטעם הארגון נמסר: "מילאן, ארסנל, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, אינטר, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם ימשיכו להשתייך ל-ECA במסגרת הסכם שתוקפו עד 2023. הדירקטוריון שלנו התחשב בהכרת המועדונים כי פרויקט הסופר ליג לא היה אינטרס של קהילת הכדורגל הרחבה ובהחלטותיהם לנטוש את הפרויקט. מועצת ה-ECA גם הכירה בנכונותם של המוצהרת של המועדונים להשתייך באופן פעיל לארגון, במשימתו לפתח את הכדורגל האירופי למען האינטרסים של כולם ולא של מעטים".

עוד נכתב: "החלטה זו של המועצה מסמנת את סיומו של פרק מצער וסוער לכדורגל האירופי ומתיישר עם התמקדותו של ECA בחיזוק האחדות בכדורגל האירופי. בתקופה זו של אתגר חסר תקדים, ביססנו את עצמנו כארגון היחיד שדרכו המועדונים המובילים באירופה יכולים לקדם ולהגן על האינטרסים שלהם. ECA יכולה להמשיך בעבודה החשובה הדרושה לייצוב ופיתוח הכדורגל במועדונים, בתקופה שבה הדבר נחוץ ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully