וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלחמיד ימשיך כמגן שמאלי, 10.5 אלף בטרנר?

16.8.2021 / 10:21

בקבוצה קיבלו אישור לחזור לאצטדיון הביתי ויפתחו במכירת הכרטיסים לאנורתוזיס. הבלם לא רוצה לשחק כמגן אך ימשיך בתפקיד בגלל חשיבות המשחק. גורדנה חזר להתאמן ואמור להחליף בהרכב את פטרוצ'י. המועדון חנך את הבית האדום על שם נעים ברזני ז"ל

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

שלושה ימים למשחק הראשון מול אנורתוזיס פמאגוסטה במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג ובהפועל באר שבע יכולים לנשום לרווחה: כפי שפורסם אתמול, בקבוצה קיבלו אור ירוק מהעירייה לפתוח את מכירת הכרטיסים לקהל לאצטדיון טוטו טרנר. היציע המזרחי יהיה סגור מטעמי בטיחות ועל כן, תכולת האצטדיון המאושרת לשני משחקים אלה תעמוד על כ-10,500 מושבים בעוד שעד פתיחת הליגה האצטדיון יהיה מוכן ללא הגבלת מושבים. כידוע, את שני המשחקים הביתיים הקודמים במוקדמות המפעל אירחה הפועל באר שבע במושבה בפתח תקוה.

יש לציין כי ביחס לכמות הממוצעת של 6,000 צופים שהייתה בצמד המשחק במושבה, מדובר בגידול משמעותי מעבר לפן של האצטדיון הביתי. בהפועל באר שבע מאמינים שאחרי התבוסה שהנחילו לוורוצלאב הפולנית ביום חמישי שעבר, תירשם התלהבות גדולה בקרב האוהדים וניתן יהיה למלא את שלושת היציעים בטרנר שכן אושרו לפתיחה ולדחוף את השחקנים במשחק ביום חמישי כדי להשיג תוצאה טובה לפני הגומלין בקפריסין שבוע לאחר מכן.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ימשיך כמגן שמאלי. אלחמיד/מאור אלקסלסי

העפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג שווה המון כסף אפילו שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו. עוד לפני נקודות בבתים וזכויות השידור, רק על ההעפלה מהפלייאוף תקבל הפועל באר שבע 16 מיליון שקל ומכאן חשיבות המשחקים מול הקפריסאים.

מי שימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי ביום חמישי הוא חאתם עבד אלחמיד. לא סוד שהבלם המצוין לא אוהב לשחק כמגן ולא רוצה לשחק כמגן. בהפועל באר שבע יודעים זאת היטב, אך מכיוון שאלחמיד הוא כרגע האלטרנטיבה הטובה ביותר לתפקיד, ביקשו ממנו בקבוצה להמשיך לשחק בעמדה הזו על מנת לסייע לקבוצה להעפיל לשלב הבתים. אלחמיד ורוני לוי קיימו על כך שיחה וסיכמו כי לצורך המשימה, ישחק הבלם כמגן שמאלי.

מי שחזר אתמול להתאמן הוא רועי גורדנה. הקשר שנגרע מהסגל ביום חמישי האחרון אחרי שחש ברע במלון בו שהתה הקבוצה, עשה שתי בדיקות קורונה בשלושה ימים ובשתיהן יצא שלילי. הוא הגיע אתמול לשני האימונים והרגיש הרבה יותר טוב. גורדנה אמור לחזור להרכב מול אנורתוזיס במקום דוידה פטרוצ'י.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
אלונה ברקת בטקס חנוכת הבית האדום על שם נעים ברזני/אתר רשמי, הפועל באר שבע
רוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע בטקס חנוכת הבית האדום של הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם ראש העירייה רוביק דנילוביץ' כיבד את הטקס בנוכחותו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ערכה הערב את טקס חנוכת הבית האדום על שם נעים ברזני, יו"ר הפועל באר שבע בעבר ויקיר העיר. ראש העירייה רוביק דנילוביץ' כיבד את הטקס בנוכחותו, ונשיאת המועדון אלונה ברקת אמרה: "בחגי תשרי תשע"ט נכנסו לבית האדום. קראנו לו בטבעיות בסלנג שלנו - הבית אדום. היה לנו טבעי שלמשפחה יש בית ולא משרדים. והאדום? הרי זה ברור למה אדום. לפני תקופת הקורונה, שמחנו להתבשר בכך שלבית האדום תהיה גם זיקה ושורשים אשר מחוברים למסורת של המועדון הזה. הבית האדום ייקרא מעתה הבית האדום ע"ש נעים ברזני ז"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully