וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של ראפיד וינה: "שון וייסמן הראה עד כמה הוא מסוכן"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 10:09

זוראן ברישיץ' התייחס לשמועות על הגעת החלוץ: "יכול להיות שהמאמן ירצה לצרף אותו, אבל חלק מהשחקנים פחות ישמחו"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

נראה ששון וייסמן, למרות הרצונות והציפיות שלו לעזוב, יישאר בריאל ויאדוליד גם העונה. כשבועיים לסגירת חלון ההעברות, מתברר שגם ראפיד וינה האוסטרית, שרק השבוע הוזכרה כמי שסימנה את הישראלי כמועמד לחיזוק ההתקפה שלה, מכחישה אפשרות שתפעל לצירופו.

מלכתחילה דווח באוסטריה שראפיד מודעת לכך שיהיה קושי גדול מאוד בצירוף הישראלי בעקבות עלויות העסקה - נזכיר כי רק רכישתו מוולפסברגר עלתה לוויאדוליד כארבעה מיליון יורו - אבל בראיון ל"סקיי אוסטריה", המנהל המקצועי זוראן ברישיץ' הבהיר כי לאוהדים לא כדאי לבנות על צירוף החלוץ שהבקיע לא פחות מ-37 שערים והוסיף 8 בישולים ב-37 הופעות בכל המסגרות באוסטריה ב-2019/20.

שון וייסמן חוגג עם שחקני ריאל ויאדוליד. רויטרס
"הראה עד כמה הוא מסוכן". וייסמן/רויטרס

"הוא חלוץ טוב מאוד שהוכיח את עצמו והראה עד כמה הוא מסוכן, אבל יש לנו כמה חלוצים בסגל. יכול להיות שהמאמן ישמח לצרף אותו, אבל השחקנים שיש לנו וירצו לשחק בעמדה הזו פחות ישמחו".

ויאדוליד ערכה אתמול (ראשון) את משחקה הראשון לעונה וסיימה ב-1:1 בחוץ מול לה פלמאס. וייסמן השלים 90 דקות, אבל לא הצליח לכבוש או לבשל. בשבועות האחרונים הוא הוזכר כמועמד למספר קבוצות ובהן איינטרכט פרנקפורט ואוניון ברלין, אבל בפועל לא הוגשו עבורו הצעות, לפחות לא כאלה ששכנעו את רונאלדו וראשי ויאדוליד לשחררו. הם רואים בו כאחד השחקנים החשובים בסגל ומהאחראים להשיב את הקבוצה ל"לה ליגה" תוך עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully