וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט למשלחת הישראלית: "תודה, הבאתם כבוד גדול", הרצוג: "עשיתם לנו הרבה התקפי לב"

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים לקחה חלק בטקס חגיגי בבית הנשיא. ראש הממשלה: "נתראה בפריז". הנשיא: "מאז שאני וראש הממשלה נכנסנו לתפקיד יש הרבה מדליות". אשרם: "אל תעירו אותנו מהחלום". דולגופיאט: "תודה"

אחרי שהפכה למוצלחת אי פעם למשחקים האולימפיים, המשלחת הישראלית לטוקיו לקחה חלק בטקס הוקרה חגיגי בבית הנשיא, בהשתתפות הנשיא יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, הנשיא לשעבר רובי ריבלין, שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר הועד האולימפי יגאל כרמי וכמובן ספורטאיות וספורטאי המשלחת.

ארטיום דולגופיאט עם ראש הממשלה נפתלי בנט. אוליבייה פיטוסי/פלאש 90,
"תודה רבה לכולם". דולגופיאט עם בנט/אוליבייה פיטוסי/פלאש 90

"מאז שאני וראש הממשלה בנט נכנסנו לתפקיד יש הרבה מדליות", אמר הנשיא יצחק הרצוג. "לינוי, ארטיום, אבישג, משלחת הג'ודו וכל המשלחת, אלו שקטפו את המדליות ואלו שנתנו את הכול - עשיתם לנו הרבה התקפי לב, ובשמי ובשם עם ישראל אני אומר לכם תודה".

"להיות חלק מהמשלחת האולימפית שהביאה את ההישגים הבולטים ביותר בכל הזמנים זו זכות אדירה", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט. "אני רוצה לפנות דווקא לאלו ששבו מטוקיו בלי מדליה. אתם אולי לא זכיתם לתשומת לב רבה, אך אתם ראויים להערכה לא פחות. המסר שהעברתם - שצריך להתאמץ, להתאמץ ולהתאמץ, זה העיקר ועל כך תודתינו. ההישגים של אשרם ודולגופיאט משקפים את הרוח הישראלית. אני מברך אתכם על הכבוד הגדול שהבאתם, בשם אזרחי ישראל כולם".

"אולי עדיף שלא תעירו אותנו מהחלום שאנחנו נמצאים בו", אמרה אשרם. "את התהילה והכבוד מקבלים אלו שעומדים בפרונט, אבל זו רק קצה הפירמידה", אמר דולגופיאט. "בשם כל הספורטאים, תודה רבה לכולם".

"היה מרגש כשהזכירו את י"א חללי מינכן", אמר שר הספורט חילי טרופר. "הצדק נעשה. האלמנות שחיכו יובל נאבקו על צדק היסטורי, הן לא ויתרו לוועד האולימפי הבינלאומי שבחרו להתכחש מהאסון הנורא. לא אפשרתן לשכוח את אירוע הרצח, בו נרצחו ספורטאים רק כי היו יהודים. העולם שייך לעקשנים, והצלחתן לעשות את זה".

איציק אברכהן בקבלת פנים אצל הנשיא. יחצ,
מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן עם אשם ודולגופיאט/יחצ

באירוע השתתף איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, שהעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל לתקופה בת ארבע שנים וזאת על מנת לסייע למשלחות הישראליות וללוות את הספורטאיות והספורטאים להישגים. אברכהן אמר לחברי המשלחת שהם הצליחו במשימה הלאומית והסבו גאווה אדירה לכל אזרחי המדינה: "אתם השראה לכל ילד וילדה בישראל שבזכות התמדה, נחישות ומקצועיות, אפשר להגשים את כל החלומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully