וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "הגיע הזמן שקניקובסקי יחליט מה הוא באמת רוצה"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 9:05

קשר נתניה הציג יכולת טובה נגד בית"ר, אך במועדון יודעים שהוא מכוון לחו"ל: "כרגע נראה שהוא מחליט לא להחליט, זו סיטואציה שתפגע בקבוצה". מחמאות לאיגור זלטאנוביץ'

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי נתניה סיימה בצורה חיובית את שלב הבתים בגביע הטוטו, כשחזרה מטדי עם נצחון נאה של 1:2 על בית"ר ירושלים. שחקניו של המאמן ריימונד אטפלד הציגו שיפור ניכר ביכולת לעומת משחק ההפסד הקודם נגד הפועל תל אביב ובסיכומו של דבר סיימה הקבוצה את משחקיה בבית ב' במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. כעת נקבע כי במשחקי הדירוג תתארח הקבוצה אצל הפועל חדרה למשחק על מקומות 9-10.

מי שקיבל אמש את מירב המחמאות הוא החלוץ איגור זלטאנוביץ', שסיים עם צמד והראה מדוע בנתניה בונים הרבה על יכולת ההבקעה שלו להמשך העונה. שחקן נוסף שהציג יכולת טובה הוא הקשר גבי קניקובסקי, שהראה שוב, שמדובר באחד השחקנים המשמעותיים בסגל של אטפלד. לצד ההצטיינות שלו, נראה כי בצוות המקצועי מתקשים לבנות עליו לקראת העונה הקרובה, וזאת בשל העובדה שהקשר עצמו ממתין להצעות מחו"ל ולשם הוא מכוון כרגע.

"גבי רוצה לשחק בחו"ל וממתין להצעה מעניינת שתהיה מאתגרת עבורו ותביא אותו למקומות שבהם הוא יוכל להתפתח ולהיות שחקן טוב יותר", אמר גורם בסביבתו של השחקן. "כרגע כל המאמצים של מכוונים למציאת קבוצה באירופה, הבעיה היא שעד עכשיו לא הגיעה שום הצעה מפתה באמת", הוסיף הגורם.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים לפני גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה יודעים שאין מה לבנות עליו. קניקובסקי במאבק עם ינקוביץ'/ברני ארדוב

מנגד אומרים בנתניה: "קניקובסקי שחקן מצוין וכולם יודעים מה הוא מסוגל לעשות. העניין הוא שהגיע הזמן שהוא יחליט מה הוא באמת רוצה. כי כרגע זה נראה שהוא מחליט שלא להחליט ולקראת פתיחת הליגה, זו סיטואציה שתפגע בקבוצה".

"כייף מאוד לנצח, במיוחד בתקופה הזאת שאנחנו רוצים להתחבר לקראת הליגה, לקראת הדבר האמיתי", אמר הבלם שיר צדק בסיום. "אנחנו עובדים קשה במהלך כל השבוע וארבעה משחקים בשבוע וחצי זה קצב מטורף במיוחד לתחילת העונה. אנחנו עובדים טוב, עובדים קשה ומתאוששים כמה שאפשר. כולנו כבר עם הפנים למשחק הבא, מחכים ומריחים כבר את הליגה".

על עומס המשחקים הרצופים: "זה קשה כי האימונים שלנו מאוד אינטנסיביים. אנחנו עובדים ברמה גבוהה ועצימה. אתה צריך לדאוג לעצמך מכל הבחינות, גם להתאוששות המנטלית שזה לא פחות חשוב. היינו טיפה עייפים במשחק, אבל נעשה הכל כדי להגיע מוכנים. זה מרגיש שאנחנו הרבה זמן בעונה הזאת, אבל עוד לא התחלנו אותה. אנחנו מוכנים ומצפים לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully