וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ביוסטון: קמרון בורל, מ"המשפחה הכי מהירה בארה"ב", התאבד בגיל 26

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 19:52

בנם של לירוי ומישל בורל, שזכו במדליית זהב באולימפיאדת ברצלונה, היה בעבר אלוף מכללות, אבל שם קץ לחייו. אביו: "לעולם לא נדע למה זה קרה"

הרץ האמריקאי קמרון בורל. Andy Lyons, GettyImages
קורע לב. בורל/GettyImages, Andy Lyons

טרגדיה בארה"ב: קמרון בורל, מי שהיה אלוף המכללות בריצת 100 מטר ובנו של הרץ המפורסם לירוי בורל, הלך לעולמו בסוף השבוע אחרי ששם קץ לחייו. בן 26 היה במותו. אוניברסיטת יוסטון, שבה כיכב בורל בין השנים 2013 ל-2018, הודיעה על מותו, אבל מהרשויות הובהר שהוא מת מ"פגיעת כדור בראשו" שנגרמה על ידיו, וגופתו נמצאה בחניון בעיר.

בורל הוא בנם של לירוי בורל ומישל פין-בורל - שני אצנים שזכו במדליות זהב במשחקים האולימפיים בברצלונה ב-1992. לירוי זכה בזהב בשליחים 4 כפול 100, לצד מייקל מארש, דניס מיצ'ל וקארל לואיס, ברביעייה שקבעה שיא עולמי (37.40 שניות). מישל זכתה גם היא במדליית זהב יחד עם נבחרת השליחות האמריקאית ב-4 כפול 100 מטר. קרל לואיס, ידיד המשפחה, היה הסנדק של קמרון בורל ואף סייע בצוות האימון שלו.

לירוי בורל, קרל לואיס, נבחרת השליחים של ארה"ב, ברצלונה 1992. David Madison, GettyImages
שבר שיא עולם. בורל ב-1992/GettyImages, David Madison
קארל לואיס מתחרה נגד לירוי בורל. Tony Duffy, GettyImages
לואיס היה הסנדק שלו. בורל מול לואיס/GettyImages, Tony Duffy
מישל פין בורל. Denis Paquin, AP
גם האמא כיכבה בברצלונה. פין/AP, Denis Paquin

קמרון בורל שבר את שיא בית הספר שקבע אבא שלו ביוסטון כשקבע 9.93 שניות ונחשב להבטחה, כאשר רשם הצלחות בטורניר המכללות ובתחרויות נוער. ההצלחה שלו, לצד הוריו המפורסמים, גרמו ל"ניו יורק טיימס" להכתיר את הבורלים כ"המשפחה הכי מהירה באמריקה".

לירוי בורל הוציא הודעה אחר מותו: "ייתכן שלעולם לא נדע למה קמרון קיבל את ההחלטה הזו. אנחנו מבקשים מכל אדם שנאבק ומתקשה בחייו לפנות לסיוע ולבקש עזרה. אתם לא לבד, אתם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם ודואגים לכם, יותר משאתם מעלים בדעתכם ברגעים הקשים שלכם".

אם אתם נתקלים במצוקה נפשית או בקושי, פנו לער"ן

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully