וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור פרץ הוחלף בדקה ה-82 בבכורה הרשמית במדי ונציה

הקשר הישראלי פתח בהרכב מול פרוזינונה, המשחק נכנס להארכה לאחר 0:0 ב-90 דקות. ניצחונות לאלי דסה, ליאור רפאלוב ויונס מלדה

תקציר ניצחונה של פיינורד 0:4 על וילם II בליגה ההולנדית/ספורט1

דור פרץ ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי ונציה במשחק הגביע האיטלקי מול פרוזינונה מהליגה השנייה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-82. פרץ הפגין יכולת טובה במרכז השדה, אם כי העולה החדשה לסרייה A הייתה הרבה פחות מסוכנת ולמזלה קמילו צ'אנו נעצר בקורה בדקה ה-28 ומרכוס רודן רשם החמצה גדולה מקרוב בדקה ה-50. ונציה עלתה בסופו של דבר לשלב הבא אחרי ניצחון 7:8 בפנדלים -אחרי 0:0 אחרי 90 דקות, ו-1:1 בתום 120 דקות.

* אחרי שלא נרשם למפגש הכפול עם דאנדוק במוקדמות הקונפרנס ליג מתוך מחשבה שככל הנראה יעזוב, אלי דסה חזר לסגל של ויטסה ושיחק 23 דקות כמחליף בניצחון החוץ 0:1 על זוולה במחזור הפתיחה של הליגה ההולנדית. מיליון מנהוף, שפתח במקום הישראלי בעמדת המגן הימני, בישל את שער הניצחון בדקה ה-23 לרכש ההולנדי ניקולאי פרדריקסן.

* ויאדוליד פתחה עונה בליגת המשנה בספרד עם 1:1 מול לאס פאלמס. שון וייסמן שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח לכבוש במשחק החוץ.

אלי דסה שחקן ויטסה. BSR Agency, GettyImages
חזר לסגל וגם שותף. אלי דסה/GettyImages, BSR Agency

* עוד בהולנד: אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שפתחה בליגה ההולנדית עם 0:4 קליל בחוץ על וילם II. בריאן לינסן (17), לואיס פרננדו סיניסטרה (25), חוס טיל (48) ונאופל באניס (90+2) כבשו.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 75 דקות בניצחון החוץ 1:2 על סרקל ברוז'. ג'ושוע זירקזה, אקס באיירן מינכן, הפך עם צמד בדקות 13 ו-29. ניצחון ליגה שני ברציפות לאנדרלכט ובמאזנה שבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בבלגיה.

* יונס מלדה פתח בהרכב גנט ושיחק 76 דקות בניצחון הליגה הראשון של קבוצתו העונה - 0:2 ביתי על מכלן. מיקאל אנגדו-אנגאג'י הקמרוני כבש בדקה ה-28, נוריו פורטונה חתם בתוספת הזמן וגנט עם ארבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בבלגיה.

* ניר ביטון נותר על הספסל של סלטיק, שעלתה לרבע גמר גביע הליגה עם 2:3 ביתי על הארטס. ליאל עבדה שסבל מפציעה קלה והחמיץ את הגומלין מול יבלונץ במוקדמות הליגה האירופית, שוב לא נכלל בסגל, אבל הסקוטים מאמינים שיוכל לשחק ברביעי מול אלקמאר. אודסון אדואר כבש (29) ובישל לסטיבן וולש (34), היפני קיוגו פורוהאשי חתם (64).

* יהב גורפינקל ישב על הספסל בניצחון החוץ של נורשפינג 1:2 על אוסטרסונד בליגה השבדית, כשקבוצתו התקדמה למקום השישי עם 23 נקודות אחרי 15 מחזורים.

* ניר ברדע לא שותף ב-1:1 של הונבד בחוץ מול אויפשט במחזור השלישי בליגה ההונגרית. קבוצתו עם שתי נקודות בלבד עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully