וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספק אם ים מדר יחזור לליגת הקיץ, בארה"ב מעריכים: "הוא עדיין לא ברמת NBA"

הרכז נפצע במפשעה והחמיץ את המשחק מול פילדלפיה, בו תוכנן לקבל יותר דקות. בתקשורת האמריקאית כבר מסכמים את ההופעה שלו בוגאס: "יש לו עתיד מזהיר, אבל הדרך עוד ארוכה"

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

האם ים מדר סיים את חלקו בליגת הקיץ? רכז הפועל תל אביב שמנסה לקבל חוזה בבוסטון לא נכלל בסגל הקבוצה הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון 80:100 על פילדלפיה בשל פציעה במפשעה, וייתכן שיפספס גם את המשחק האחרון של הסלטיקס בגמר בלאס וגאס. מדר תוכנן לקבל יותר דקות במשחק הלילה אחרי שהרכז המוביל בסגל פייטון פריצ'ארד נטש את וגאס מסיבות אישיות, אבל לרוע מזלו הפציעה הגיעה בעיתוי מתסכל.

לפי העדכון של בוסטון הפציעה של מדר לא משמעותית, והוא ייבדק ביממה הקרובה כדי לאבחן אם יהיה כשיר לגמר. "לא בטוח אם ים יחזור לגמר", אמר מאמן הסלטיקס בליג הקית ג'ון מאזולה. "הוא לקח חלק באימון הקליעות אתמול אבל היום הרגיש קצת כאבים. הצוות הרפואי הבטיח לעדכן אותי לגבי הסטטוס שלו ביממה הקרובה".

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. Ethan Miller, GettyImages
ביש מזל. ים מדר/GettyImages, Ethan Miller

בינתיים, בארצות הברית כבר מסכמים את ההופעה של מדר בווגאס, שהחלה בצורה מבטיחה עם משחק ראשון חיובי, אבל נראתה קצת פחות טוב בהמשך. בסך הכל, העמיד מדר בשלושת המשחקים שלו ממוצעים של 4.6 נקודות, אסיסט אחד ו-1.6 ריבאונדים ב-15.7 דקות.

"אפשר לראות שהוא עדיין צעיר. אני חושב שיש לו עתיד מזהיר ב-NBA ושאפשר יהיה לבנות עליו ביום מן הימים, אבל הוא עדיין צריך להשתפר בהרבה תחומים", ניתח העיתונאי אלכס קנדי. "קבלת ההחלטות שלו עדיין טעונת שיפור. הפוטנציאל שם, אבל אין ספק שהוא זקוק לזמן לפני שיהפוך לשחקן NBA. בוסטון יכולה לעשות את זה בעצמה, יש לה עבר לא רע בפיתוח שחקנים. בסופו של דבר, הוא יוכל להיות שחקן טוב בבוסטון, אבל הוא עדיין לא שחקן NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully