וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: המארחת בהרכב חסר, פדידה ופרדו בתמונת ההרכב

ארווין קומאן ייאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים משמעותיים מול הקבוצה מעיר היהלומים, במשחק לפרוטוקול (20:30, ספורט4)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (ראשון, 20:30, ספורט4) את מכבי נתניה בהרכב חסר. לירן רוטמן, מתאוסיניו, ירדן שועה ומיכאל אוחנה ייעדרו בשל פציעות, ריצ'מונד בואצ'י בבידוד ואילו חלאופילו פלייטר ינחת רק בימים הקרובים. ארווין קומאן בדק בימים האחרונים להמשיך ולשחק עם 3 בלמים, אך נוסתה גם האופציה של שניים, דגני ואופיר קריאף. רועי פדידה או עוזיאל פרדו צפויים להחליף את לירן רוטמן ב-11. אביאל זרגרי שסובל מכאבי גב, ייעדר.

בנוגע לבלם, ארווין קומאן שוחח עם אלכס פרס הספרדי בניסיון לשכנעו להגיע לארץ. הספרדי הבטיח תשובה סופית בימים הקרובים. במקביל הגידה הקבוצה הצעות לשני בלמים נוספים, בתקוה כי אחד יסכם השבוע.

הרכב משוער: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, עומר לקאו, מרקו ינקוביץ', אדווין ג'סי, רועי פדידה, ניב זריהן.

רועי פדידה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי לקבל את חולצת ההרכב. פדידה/דני מרון

מכבי נתניה שנוצחה בשני המשחקים האחרונים שלה, נגד מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב, תגיע הערב לטדי ותתארח אצל בית"ר ירושלים, במשחק שנועל את שלב הבתים בגביע הטוטו. עבור שתי הקבוצות מדובר במשחק לפרוטוקול, כך שהמאמן ריימונד אטוולד צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב הפותח לעומת המשחק הקודם.

"נבצע רוטציה של השחקנים לא בגלל המיקום שלנו בטבלת הבית, אלא בגלל החשש מפציעות עקב משחק כל שלושה-ארבעה ימים. זה המשחק הרביעי ב-12 ימים בתחילת העונה", אמר אטוולד לקראת המשחק.

הרכב משוער: רז כרמי, כארם ג'אבר, שיר צדק, רז שלמה, רותם קלר, בוריס אינו, יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, יניב מזרחי, איגור זלאטנוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully