וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב אופטימיים אחרי החתמת סטיפה פריצה: "לא יבוא עם האף למעלה"

14.8.2021 / 19:31

במכבי תל אביב בונים על תפוקה מיידית מהחלוץ הקרואטי שהגיע מווטפורד: "ברק יצחקי משוכנע שהוא רוצה לעבוד ולהצליח". שחקן בקבוצה התלוצץ: "אולי סוף סוף גם נבקיע מהוצאות החוץ של הרננדס". ומה הסיכוי שישחק בחמישי מול שחטיור קרגנדי?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

"אם למכבי תל אביב יש מוסרים טובים ובעיקר שחקני כנף שיודעים להרים טוב לרחבה, פריצה יבקיע הרבה שערים", כך התחייב הערב (שבת) עיתונאי קרואטי המכיר היטב את סטיפה פריצה. "אם הוא לא היה נפצע בעונה שעברה בידו, הוא היה מבקיע הרבה שערים כי ולאדן איביץ' אהב אותו".

עדיין לא ברור מתי פריצה יחבור למכבי תל אביב ומה תהיה חובת הבידוד שלו. מכבי תל אביב תמריא ביום שלישי לקזחסטן למשחק מול שחטיור קרגנדי בפלייאוף הקונפרנס ליג והשאלה אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק, עדיין לא נפתרה. יתכן כי מכבי תנחית אותו דווקא בארץ כדי שהוא יעבור בידוד תחת בדיקות על מנת שהוא יוכל לשחק בגומלין בתל אביב.

סטיפה פריצה במדי ווטפורד. James Williamson - AMA, GettyImages
המלצות חמות. סטיפה פריצה/GettyImages, James Williamson - AMA

מכבי תל אביב ביררה רבות על פריצה בטרם החליטו ברק יצחקי ופטריק ואן לוון ללכת עליו. ליצחקי היה חשוב לקבל שחקן רעב שלא יהיה כבוי כי הוא מגיע מאנגליה לליגה בישראל וגם מישהו שחברתית נחשב לאדם נוח בחדר ההלבשה. "זה לא פשוט לכל שחקן להגיע מלונדון לישראל, אבל ברק משוכנע שמדובר בבחור שבכל מצב רוצה לעבוד ולהצליח", הבהיר גורם במכבי תל אביב. "הוא לא יהיה עם האף למעלה בגלל שהוא בא מאנגליה ולא תהיה לו בעיית מוטיבציה כי הוא בליגה הישראלית. להיפך, מדובר בשחקן שרוצה להבקיע מספרים דו ספרתיים כי הקריירה שלו לא הביאה אותו עד כה למקומות שהוא חלם עליהם".

במכבי תל אביב בדקו ומצאו שאיביץ' החזיק ממנו. השער היחיד של פריצה במדי ווטפורד היה כשאיביץ' עוד אימן את הקבוצה. בהמשך פוטר הסרבי וכשפריצה החלים מהפציעה שלו, איביץ' כבר היה בבית והוא לא קיבל יותר מדי דקות מהמאמן הבא. גם כששיחק זה היה לכמה דקות בלבד כך שהזדמנויות אמיתיות להבקיע לא היו לו. "אולי סוף סוף גם נבקיע מהוצאות החוץ של הרננדס", התלוצץ הערב שחקן במכבי תל אביב. "כל כך הרבה הוצאות ארוכות שלא הולידו שער. עכשיו יש חתיכת גוף ברחבה שיכול מכדורי החוץ האלה לעשות משהו עם איזה תרגיל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully