וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי שועל ערמומי, כזה שיודע בדיוק מתי לעשות את התנועה הנכונה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 19:38

רגע לפני המשחק הראשון של העונה מול הראקלס (19:45, ספורט4), כוכב איינדהובן שוב זכה לשבחים בתקשורת ההולנדית: "החלוץ האמיתי היחיד בסגל"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן ואייאקס יחלו הערב (שבת) את עונת 201/22 בליגה ההולנדית. לאחר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-0:4 אדיר על אייאקס בסופר קאפ, קבוצתו של ערן זהבי תתארח אצל הראקלס (19:45, ספורט4) ואילו האלופה תתמודד בביתה מול ניימיכן (22:00, ספורט4).

בתקשורת ההולנדית ניתחו הבוקר את מאבק האליפות המסתמן בין שתי הענקיות והבהירו שהוא צפוי להיות צמוד מתמיד. "המערך הנוכחי נותן לפ.ס.וו הרבה סיבות לאופטימיות. היא הרבה יותר מסוכנת מהשנה שעברה. יש לה יותר עומק ולכן היא הרבה יותר מאיימת", קבע כדורגלן העבר ופרשן ESPN, רונאלד דה בור.

בסוף העונה שעברה הפער בין הקבוצות עמד על -16 נקודות לטובת אייאקס, אבל פרשנית ESPN, לאונה סטנטלר, בטוחה ש"הפעם זה הולך להיות ממש מרגש, הן ייאבק על התואר עד הסוף. גם כשהוא לא ממש הצליח, לרוג'רט שמידט תמיד הייתה תוכנית ברורה ועכשיו ועכשיו נראה שהדברים מתחילים להתחבר".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Martin Rose, GettyImages
"שועל ערמומי". זהבי/GettyImages, Martin Rose

דה בור סבור שחלק מהשינוי טמון בכך שגצה הפך לחלוץ מדומה. "גצה אינו שחקן כנף כפי שהוא הוצב לפעמים בעונה שעברה", מבהיר שחקן העבר. "עכשיו הוא משחק מתחת לזהבי ולפ.ס.וו יש את קודי גאקפו ונוני מדואקה, שהם שני שחקני כנף אמיתיים. עם הצמד הזה, לשמידט יש זהב אמיתי בידיים".

סטנטלר טוענת שעל פתיחת העונה המצוינת של מדואקה אחראי בין השאר זהבי. "ערן הוא שועל ערמומי, כזה שיודע בדיוק מתי לעשות תנועה ולפנות מקום לנוני". עם זאת, כדורגלנית העבר חושבת שפ.ס.וו זקוקה לחיזוק בהתקפה: "זהבי הוא החלוץ האמיתי היחיד בסגל, בלעדיו אין לפ.ס.וו מה למכור בהתקפה, כך שבהחלט יש מקום לצרף שחקן נוסף שיהווה גיבוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully