וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 2:3 דרמטי לקרית שמונה בסכנין, חדרה-נוף הגליל 2:3

בית א': קרית שמונה כבשה שלושה שערים בדקות 89 ,91 ו-93 והשלימה מהפך גדול. גדיר, מרמנטיני ופדידה הבקיעו במשחק בנתניה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 2:3/ספורט 1

בית א' של גביע הטוטו כבר הוכרע באמצע השבוע עם עלייתה של הפועל חיפה לחצי הגמר, והיום (שבת) נקבע הדירוג הסופי עם שני משחקים רבי שערים. בסכנין, עירוני קרית שמונה חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על הקבוצה המקומית. בנתניה הפועל חדרה גברה על הפועל נוף הגליל בתוצאה זהה.


חצי גמר 1: מכבי חיפה - ראש בית נמוך
חצי גמר 2: הפועל באר שבע - ראש בית גבוה
מקומות 5-6: מכבי תל אביב - מקום שני גבוה
מקומות 7-8: מ.ס. אשדוד - מקום שני נמוך
מקומות 9-10: שלישי בית א' - שלישי בית ב'
מקומות 11-12: רביעי בית א' - רביעי בית ב'
מקומות 13-14: חמישי בית א' - חמישי בית ב'

איזה מהפך (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג

בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:2

דרמה גדולה במשחק לפרוטוקול ובסיומה שלושה שערים החל מהדקה ה-89, העניקו לאורחת ניצחון ראשון בגביע הטוטו. סכנין שלטה בפתיחה ונראתה מצוין, עם משחק צירופים יפה והתקפות מסוכנות. בדקה ה-19 היא גם עלתה ליתרון, כשכיאל הגביה ברגל שמאל, קבהא עלה ועם קצות השערות שפשף את הכדור בדרך לקורה ופנימה. השער נזקף לזכות האחרון והמקומיים טיפסו ל-0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כיאל שוב בישל, הפעם במהלך מצוין שהעמיד את שטיין מול השער וזה פשוט גלגל לרשת.

סכנין הייתה צריכה ללחוץ על הדוושה ולגמור את המשחק, אבל לא עשתה את זה והתפרקה בדקות הסיום. רועי קהת הוכשל בדקה ה-89 ועאיד חבשי צימק בפנדל, רון פרץ גלגל את ה-2:2 בדקה ה-91 בכדור שקנדיל היה צריך לעצור ובדקה ה-93 שלו דסטה המחליף ניצל חור בהגנה המארחת ובישול של שכר, וכבש שער ניצחון.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ', אנטה פוליץ', מארון גנטוס, יזן נסאר, איהאב גנאים, בירם כיאל, מרואן קבהא, רז שטיין, מוטי ברשצקי, פדיל זבידאת.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, עלא ג'אפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי, ידין לוגסי, אובידיו ביק, רועי קהת, מוחמד שכר, גיא בן לולו, סטפן מילושביץ'.

צפו בתקציר ה-2:3 של חדרה על נוף הגליל

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 2:3/ספורט 1
שני הכובשים. מרמנטיני וגדיר (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 2:3

משחק רב שערים ונטול הגנות הסתיים עם שלוש נקודות של המארחת, כשהכוכב הגדול הוא שוב גוסטבו מרמנטיני שהיה שותף לכל השערים. נוף הגליל רחוקה מלהיות מוכנה לליגה וסיימה קמפיין רע במיוחד בגביע הטוטו, עם נקודה בלבד מ-12 אפשריות.

בדקה ה-25 חדרה עלתה ליתרון. מרמנטיני העלה קרן, מרקוב הסיט את הראש וגדיר דחק מקרוב פנימה. ה-0:1 החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, לפני שסתיו נחמני איזן בפנדל אחרי עבירה של גלעד אברמוב על רועי שוקרני בתוך הרחבה. בדקה ה-60 מרמנטיני קבע 1:2 לחדרה עם בעיטה שטוחה וחכמה לפינה של מרינוביץ'. נחמני השווה שוב בדקה ה-79 עם בעיטה יפה מהאוויר, אבל פדידה קבע 2:3 אחרי דקה בלבד וחתם את התוצאה.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עומר דנינו, עידו לוי, איבאילו מרקוב, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, עומר פדידה, אביאל בן חמו, גוסטבו מרמנטיני, מוחמד גדיר.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', ויקי כחלון, דולב אזולאי, ג'ניה ברקמן, פאדי נג'אר, עודד צוקול, רועי שוקרני, פדרו סאס, סולומון דניאל, סתיו נחמני, קוון פרייטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully