וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה של הליגה הספרדית? בריאל מדריד מכחישים: "פרסום שקרי לחלוטין"

ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו שבעקבות המצב הכלכלי הקשה ומערכת היחסים הרעועה עם ראשי הליגה, הבלאנקוס שוקלים ברצינות מעבר לליגה אחרת, אך במועדון מיהרו להוציא הודעת הכחשה

פריז סן ז'רמן מודיעה על חתימתו של ליאונל מסי/מתוך טוויטר

אחרי עזיבת ליאו מסי, האם הכדורגל הספרדי בדרך לרעידת אדמה נוספת? על פי דיווח לא שגרתי שפורסם הבוקר (שבת) ב"מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד שוקלת לעזוב את הליגה הספרדית וזאת בעקבות מצבה הכלכלי הקשה ומערכת היחסים הרעועה שלה עם ראשי הליגה.

אלא שמיד לאחר הדיווח, בריאל מדריד מיהרו להוציא הודעת הכחישה: "לאור המידע שפורסם ב"מונדו דפורטיבו", ובו נאמר שהמועדון שלנו רוצה לעזוב את הליגה הספרדית, ריאל מדריד רוצה להבהיר שהפרסום הוא שקרי לחלוטין, כמו גם אבסורדי ובלתי אפשרי וכי הוא מתכוון רק להפריע לנו בשגרת היום היום במועדון".

על פי הדיווח באתר שמזוהה עם ברצלונה, המטרה של הבלאנקוס היא לעזוב את הליגה הספרדית והצטרף לליגה בכירה אחרת, כאשר הליגות שהוזכרו כרלוונטיות עבורה הן הפרמיירליג, הסרייה א' והבונדסליגה.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
בקרוב בפרמיירליג? בנזמה/רויטרס

אחת הסיבות מבחינת ריאל היא מערכת היחסים הרעה בין נשיא המועדון פלורנטינו פרס לבין נשיא הליגה חאבייר טבאס, שכידוע תמך במיזם הסופר ליג, אולם חזר בו לאחר איומים מצ"ד אופ"א. עוד נטען בספרד כי טבאס לא עדכן את פרס בנוגע להסכם שחתם עם משקיעים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully