וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ערך קבלת פנים לספורטאים האולימפיים

באירוע המרגש השתתפו האלופים האולימפיים הטריים לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט וחבריהם במשלחת הישראלית לטוקיו 2020

בנק הפועלים ערך קבלת פנים לספורטאים האולימפיים, המאמנים ובני משפחותיהם רגע אחרי שחזרו מהמשחקים האולימפיים טוקיו 2020. האירוע נערך במעמד שגריר יפן בישראל, מר קואיצ'י מיזושימה. באירוע השתתפו האלופים האולימפיים הטריים לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט וחבריהם במשלחת הישראלית לטוקיו: יואב כהן, חנה קנייזבה מיננקו, קטי ספיצ'קוב, ניקול זליקמן, יעקב טומרקין, אלכס שטילוב וחבריהם.

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים אמר באירוע: "החיבור בין הבנק והוועד האולימפי הוא טבעי. אנחנו בבנק הפועלים ואתם הספורטאים מקדשים תחרות, עוסקים בניהול סיכונים, מקדשים התמדה ומצווים לתכנן אסטרטגיות ולהוציא לפועל על פי תכנון. מה שבאמת מחבר בינינו, אלה ערכים, התמדה וחתירה להישגים, ואמונה גדולה במדינה שלנו והרצון לעשות למענה - ציונות עכשווית. בנימה אישית לכם הספורטאים, לפעמים מנצחים ולפעמים מנצחים גם כשלא מנצחים ולפעמים גם לא מצליחים. אבל כשלא נרתעים מהאתגר הגדול ומשתתפים בו זה הניצחון האמיתי. שנה טובה ולחיי ההצלחות שבדרך".

המדליסטים האולימפיים לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט עם ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים ודוב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים. .,
המדליסטים האולימפיים לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט עם ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים ודוב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים/.

שגריר יפן בישראל, מר קואיצ'י מיזושימה בירך את הספורטאים הישראלים על ההופעה המרשימה שלהם במשחקים האולימפיים בטוקיו ואמר: "במהלך האולימפיאדה כמובן עודדתי את הספורטאים היפנים אבל היתה לי משלחת נוספת שעודדתי ועקבתי אחריה באולימפיאדה הזאת והיא המשלחת הישראלית ואני ממש שמח על ההישגים המדהימים של הספורטאים מישראל".

הבנק העניק שתי חסויות לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו - חסות כללית לוועד האולימפי בישראל וחסות אישית (מענק חודשי אישי) לעשרה ספורטאים וספורטאיות אולימפיים ופראלימפיים, ביניהם: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, אנסטסיה גורבנקו, יעקב טומרקין, יוליה צ'רנוי, אלכס שטילוב, יואב כהן, דניס לוקטב וחנה קנייזבה מיננקו.

בעקבות ההצלחות המדהימות של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בטוקיו 2020 ומדליות הזהב שזכו דב קוטלר מנכ"ל הבנק הכריז כי הם יקבלו מענק אישי מיוחד נוסף לתמיכת הבנק של 180 אלף ₪ כל אחד. כמו כן, הבנק הכריז כי המאמנים האולימפיים שלהם סרגיי וייסבורג ואיילת זוסמן יקבלו מענק של 90 אלף שקל כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully