וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים וחצי אחרי שפרש בגלל בעיות בלב: הכדורגלן בן ה-37 מת מהתקף לב

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 13:40

פרנק ברייה פרש רגע לפני המעבר למכלן בגלל עצה מהקרדיולוג שלו. אמש הוא קרס בזמן אימון אישי ומת בביה"ח אחרי התקף לב נוסף

כתבה לקראת פתיחת העונה בפרמיירליג/ספורט1

כריסטיאן אריקסן הסעיר את עולם הכדורגל אחרי שהתמוטט בגלל אירוע בליבו במהלך משחק נבחרתו דנמרק ביורו נגד פינלנד. למזלו של אריקסן, אנשי הרפואה הגיעו אליו בתוך שניות וביצעו בו החייאה שהצילה את חייו. לפרנק ברייה, שחקנה לשעבר של זולטה וארחם, סטנדרד ליאז' ואוסטנד הבלגיות, לא היה את המזל הזה.

ברייה בן ה-37 בלבד, שפרש רק לפני שנתיים מכדורגל בגלל בעיות בליבו, מת אתמול (חמישי) אחרי שחווה התקף לב בזמן אימון אישי שערך. הצרפתי הובהל לבית החולים, חטף התקף לב נוסף ומת. ברייה פרש מכדורגל בינואר 2019 אחרי שמומחה לב ייעץ לו להפסיק עם הכדורגל בגלל בעיה שהתגלתה בשריר הלב.

פרנק ברייה. GettyImages
מת בגיל 37 בלבד. פרנק ברייה/GettyImages

ברייה פרש בדיוק לפני שהיה אמור לשחק במכלן, כאשר בהמשך הוא עשה הסבה והפך להיות סקאוט. "הלב שלי ב-70 אחוז תפקוד במקום 100 אחוז", הוא אמר אז, "הרבה אנשים חיים עם פגם בלב, אבל אני מתאמן חזק ומגדיל את הסיכון שהדם שלי לא יזרום מהר מספיק ללב שלי, מה שעלול לגרום להתקף לב ומוות מיידי".

בקבוצות שלו לשעבר הוציאו כמובן הודעות תנחומים ובאוסטנד מסרו: "אלו בשורות עצובות מאוד. תנחומים למשפחה". גם ביתר הקבוצות בליגה הבלגית מסרו הודעות תנחומים לשחקן, שעשה את רוב הקריירה שלו בבלגיה, שם הוא משחק מאז 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully