וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בירך את תאי עבד ועקץ: "אל תשכח לכבוש נגד אייאקס"

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 20:35

הישראלי בן ה-17 הוצג באופן רשמי בקבוצת הנוער של פ.ס.וו ואף זכה לברכת הדרך מכוכב נבחרת ישראל. ב-ESPN פרגנו לזהבי

תקציר: מיטיולנד - פ.ס.וו 1:0/ספורט1

לא רק הבונדסליגה, הפרמיירליג והלה ליגה ייצאו הערב (שישי) לדרך, אלא גם הליגה ההולנדית הבכירה. בשבת האחרונה הביסה פ.ס.וו איינדהובן את אייאקס 0:4 בסופרקאפ ההולנדי, תוצאה שבהחלט העלתה את רף הציפיות מערן זהבי ומחבריו והם מסומנים כמי שיכולים לסכן את השליטה הבלתי מעורערת של אייאקס.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
העזיבה של מאלן תעשה לו טוב? ערן זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

לקראת פתיחת העונה נערך ב-ESPN אולפן מיוחד ובו טען מרסיאנו וינק, שחקן אייאקס ופ.ס.וו בעבר וכיום פרשן בכיר בערוץ, כי ערן זהבי יסיים בוודאות כמלך שערי הליגה. חבריו לפאנל סימנו את סבסטיאן האלר ודושאן טאדיץ', כוכבי אייאקס, כמי שיתמודדו על כס מלכות השערים, אלא שווינק השיב: "23 שערים להאלר? זה לא מספיק. זהבי יהיה מלך השערים, אני משוכנע בכך".

עוד אמר וינק על הישראלי: "ערן זהבי חד כתער, הוא כעת משחק לבד בחוד והוא לא צריך לחלוק שום דבר עם דונייל מאלן (שנמכר לבורוסיה דורטמונד). הוא כעת לבד בחוד וכל הכדורים ממדואקה יגיעו אליו. אני אומר לכם, תרשמו את זה, ערן זהבי יבקיע העונה 27 שערים".

עוד בוואלה!

תאי עבד עבר מהפועל תל אביב לקבוצת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן

לכתבה המלאה

בתוך כך, פ.ס.וו קיבלה בברכה והציגה באופן רשמי את תאי עבד, שחתם במחלקת הנוער של המועדון. הישראלי הצעיר בן ה-17 כזכור, הרשים במבחנים וחתם במועדון הפאר ההולנדי לשלוש שנים. ערן זהבי דאג לברך את הכישרון הצעיר שמצטרף לאיינדהובן, ובירך אותו, תוך כדי עקיצה: "ברוכים הבאים לאיינדהובן, אל תשכח להבקיע נגד אייאקס", כתב זהבי באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully