וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפציעה הקשה: ואן דייק האריך חוזה בליברפול עד 2025

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 12:15

הבלם ששיחק רק 5 משחקי ליגה אשתקד בגלל פציעה, האריך בשנתיים את חוזהו המקורי. צפוי לפתוח מול נוריץ' בפתיחת הפרמיירליג (ש', 19:30, ספורט1)

תקציר: ליברפול - אוסאסונה 1:3/ספורט1

וירג'יל ואן דייק הספיק לשחק רק חמישה משחקי ליגה בעונה החולפת, עד שחווה פציעה קשה במשחק הליגה מול אברטון באוקטובר. היום (שישי) הבלם הנפלא של ליברפול זכה לאמון והאריך את חוזהו בקבוצה עד 2025. חוזהו המקורי של ואן דייק היה בתוקף עד 2023, אך במועדון לא לקחו שום סיכון שיעזוב והחליטו להאריך אותו למרות שהוא רק עכשיו חוזר מהפציעה ומנסה לחזור לכושר.

שחקן ליברפול, וירג'יל ואן דייק, מול שחקן אתלטיקו מדריד, אנחל קוראה. רויטרס
נשאר אדום, לפחות עד 2025. ואן דייק/רויטרס

הבלם ההולנדי קיבל דקות במשחקי ההכנה של הקבוצה אחרי שהחמיץ כאמור כמעט את כל העונה שעברה והוא מתוכנן להיות בסגל ואולי אפילו בהרכב הקבוצה במשחק הליגה מחר בחוץ מול נוריץ' (שבת, 19:30, ספורט1). מאז שהצטרף לליברפול בינואר 2018, ואן דייק ביסס את עצמו כאחד הבלמים הטובים בליגה והיה בורג מרכזי באליפות בעונת 2019/20.

הפציעה של ואן דייק בתחילת העונה הקודמת, יחד עם פציעות של שחקני הגנה נוספים כמו ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ, פגעה קשות בקבוצה של יורגן קלופ, שאיבדה את תואר האליפות שלה למנצ'סטר סיטי. כזכור, ואן דייק החליט שלא לקחת חלק ביורו האחרון, זאת כדי להתרכז במאמצים שלו לחזור לכשירות מלאה במדים האדומים.

ואן דייק, לשעבר בלסטיק וסאות'המפטון, רשם 130 הופעות בכל המסגרות במדי ליברפול. הוא השחקן הרביעי שמאריך חוזה הקיץ אחרי שמוקדם יותר עשו זאת טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו ואליסון השוער הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully