וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא היינו קיימים, אסור שתצוגה כזו תחזור"

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 8:47

אחרי ההפסד המביך לטורשאבן, במכבי חיפה מבינים שהם צריכים לעשות סוויץ' מהיר לקראת באקו: "היה לנו משחק מביך, אבל צריך להתקדם". אצילי, אבו פאני ודין דוד צפויים לחזור ל-11

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

1.

הרבה ביקורות ואכזבה נשמעו במכבי חיפה אמש (חמישי) אחרי ההפסד 1:0 לטורשאבן, אלופת איי פארו. הירוקים אמנם הגיעו עם יתרון מבטיח של 2:7 וידעו שהמשחק לפרוטוקול בלבד, אך העובדה שהפסידו ליריבה נחותה משמעותית והציגו יכולת חלשה, הכעיס את אנשי המועדון ואפילו את השחקנים שהביעו אכזבה עצמית גדולה.

"לא היינו קיימים במשחק", אמר אחד השחקנים, "אין שחק אחד בקבוצה שאפשר להגיד שהגיע טוב למשחק. אסור לנו להיראות ככה", הודה. שחקן אמר הוסיף: "זו אזהרה גדולה להמשך, שיחקנו רע מאוד וצריך לקחת את המשחק הזה וללמוד ממנו, כי אסור שתצוגת כדורגל כזו תחזור על עצמה".

בשבוע שעבר, בניצחון הביתי, היה זה צ'ארון שרי שכיכב על הדשא עם ארבעה בישולים. אמש, כמו גם דולב חזיזה, רשם משחק חלש מאוד, אך במועדון משוכנעים שמדובר במעידה חד פעמית ושהשניים ישובו להציג יכולת גבוהה כבר במשחק הקרוב.

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מול טורשאבן. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
היה חלש, כמו כל חבריו. דולב חזיזה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

2.

לא הרבה מטרות יכלה מכבי חיפה להשיג במשחק באיי פארו, אך העיקרית שבהן מבחינת אנשי הצוות המקצועי במועדון הייתה לשמור על שער נקי. הירוקים הגיעו למשחק אחרי שהם סיימו כל משחק רשמי העונה באירופה עם ספיגה אחת לפחות. אמש חשב בכר שיהיה אפשר להחזיר ביטחון בנושא הזה מול קבוצה בסדר גודל של טורשאבן, אך כבר אחרי כמה דקות בור גדול בהגנה סידר מצב למקומיים וג'וש כהן מנע ספיגה מאוד מוקדמת.

כאמור, בסופו של דבר הוא ספג ובמכבי חיפה טענו: "לא היה משחק אחד העונה ששיחקנו עם כל החמישייה שאמורה לפתוח יחד בהגנה", אמר גורם במועדון, "אין ספק שאנחנו חייבים להתייצב מבחינה הזו. נקווה שהפצועים יחזרו ושהתיאום בהגנה ישוב להיות כמו בעונה שעברה".

עם זאת, נקודת האור היחידה מהמשחק הייתה העובדה שהמגן האוסטרלי החדש ראיין סטריין נכנס לעניינים. הוא אמנם לא יכול היה להראות את יכולותיו במשחק כה חלש, אולם רשם כמה מהלכים שגרמו לשביעות רצון. בכלל, סטריין זוכה למחמאות מהמשחקנים ומאנשי הקבוצה ובמכבי חיפה משוכנעים שככל שהוא ייכנס לכושר משחק, הוא יוכיח שמדובר ברכש טוב מאוד לעמדת המגן הימני.

עוד בוואלה!

ברק בכר אחרי ההפסד: "מודאג מהיכולת". היריבה הבאה: נפטצ'י באקו

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
כבר עם הראש בבאקו. ברק בכר/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

3.

כעת במכבי חיפה יצטרכו לשכוח מהר מהמשחק ולפתוח בהכנות ליריבה בשלב הפלייאוף, נפטצ'י באקו. המנצחת בסיכום המפגשים תעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ובמועדון הודו: "היה לנו משחק מביך, אבל צריך להתקדם. המשחק מול באקו הוא קריטי לכל העונה, כי המטרה מלכתחילה הייתה להעפיל לשלב בתים ואנחנו צריכים להשיג אותה".

ביום חמישי, כמובן, כבר תעלה מכבי חיפה בהרכב שונה לחלוטין מזה שעלה אתמול, כאשר עומר אצילי, מוחמד אבו פאני ודין דוד צפויים לשוב ל-11, כמו גם חוסה רודריגס וסאן מנחם. במכבי חיפה מקווים שגודסווי דוניו ובוגדן פלאניץ' יהיו כשירים למפגש, כשההערכה היא שהבלם הסרבי יוכל לשוב לשחק ואילו החלוץ הגנאי עדיין בספק גדול. בעקבות הפציעות הרבות בסגל, הצוות המקצועי החליט אתמול לא לשתף את רודריגס ומנחם שסוחבים שני כרטיסים צהובים מהמשחקים הקודמים, משמע שכרטיס צהוב נוסף היה מוביל להיעדרותם מהמפגש הקרוב מול האזרים.

למרות ההפסד, במכבי חיפה מרוצים משתי נקודות דירוג שנוספו למאזן הקבוצה בזכות ההעפלה לפלייאוף. במועדון כאמור שמו לעצמם מטרה להעפיל לשלב הבתים ולרשום קמפיין אירופי טוב, שיסייע לקבוצה לצבור נקודות דירוג לעונות הבאים בנוסף להכנסת סכומי כסף משמעותיים. עד כה מכבי חיפה הכניסה לקופתה 1.3 מיליון יורו מההעפלה לפלייאוף, אך מעבר לשלב הבתים יגדיל את הסכום לכמעט 3 מיליון יורו בנוסף להכנסה מזכויות שידור וממכירת כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully