וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שיפור: ים מדר קלע 6 נקודות, בוסטון הביסה את 71:108 את אורלנדו

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 8:24

אחרי שלא קלע מול דנבר, הרכז קיבל 15 דקות ורשם משחק סולידי עם 3 מ-6 מהשדה והוסיף 3 ריבאונדים. הלילה: משחק נוסף נגד פילדלפיה

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

הניסיון של ים מדר להשיג חוזה מובטח בבוסטון סלטיקס נמשך גם הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר הרכז היה שותף לניצחון המוחץ 71:108 על אורלנדו מג'יק בליגת הקיץ של ה-NBA. מדר שותף ל-15 דקות, קלע 6 נקודות ב-50 אחוז מהשדה (3 מ-6 לשתיים), אבל בנוסף החטיא שתי זריקות מחוץ לקשת וגם קטף שלושה כדורים חוזרים. בכל הנוגע לקליעה, מדובר בשיפור קל לעומת המשחק האחרון נגד דנבר נאגטס בו כלל לא קלע.

במשחק בוסטון הובילה בבטחה מפתיחתו וכבר ברבע השני ברחה ליתרון דו ספרתי שאורלנדו לא הצליחה לחזור ממנו. בהפסקה היתרון כבר עמד על 31:50 והסלטיקס שייטו לניצחון במשחק. בוסטון תפגוש הלילה את פילדלפיה בעוד משחק שבו מדר ינסה להוכיח את יכולותיו בדרך אולי, לקבל חוזה בסלטיקס ודקות משחק כבר בעונה הקרובה.

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. מתוך האתר הרשמי של בוסטון סלטיקס, אתר רשמי
6 נקודות ומשחק סולידי. ים מדר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בוסטון סלטיקס

עוד שחקן שמוכר היטב לחובבי הכדורסל הישראלי ושיחק בליגת הקיץ הוא קיילב אגאדה. השחקן שכיכב בהפועל באר שבע בעונה החולפת ושיחק גם באולימפיאדה, קלע 10 נקודות ב-16 דקות בניצחון של פיניקס על דנבר. קמרון תומאס (31) הרשים -81:84 של ברוקלין על וושינגטון, הקבוצה של דני אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully