וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מרוצים: "יש לנו את המודיעין הכי טוב על אנורתוזיס"

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 7:52

ה-0:4 המוחץ על שלונסק ורוצלאב הסב הרבה נחת בבירת הנגב וכעת הפנים לפלייאוף נגד הקפריסאים, שהמאמן רוני לוי ודור מיכה מכירים היטב (חמישי, 20:00 בספורט1): "יש לנו את הכלים להיערך למשחקים נגדם". הקשר זכה למילים חמות וכמוהו גם הרוש ואלחמיד

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע הפסידה במשחק הראשון בפולין לשלונסק ורוצלאב, אבל אמש (חמישי) בגומלין באצטדיון המושבה הצליחה קבוצתו של רוני לוי להתאושש בענק והראתה סימנים טובים מאוד כשהביסה את יריבתה 0:4 והעפילה לפלייאוף הקונפרנס ליג, שם תתמודד מול אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית (חמישי, 20:00 בספורט1).

לוי אימן בשתי קדנציות את היריבה הקפריסאית וכידוע גם דור מיכה הגיע הקיץ להפועל באר שבע אחרי שהתיר את חוזהו במועדון בסיום העונה החולפת. "יש לנו את כל הכלים כדי להיערך לצמד המשחקים הזה", אמרו אמש במועדון. "רוני ודור מכירים מצוין את אנורתוזיס, כך שמבחינת מודיעין יש לנו את הטוב ביותר".

שחקן הפועל באר שבע, דור מיכה. דני מרון
ייתן מודיעין לקראת אנורתוזיס האקסית. דור מיכה/דני מרון

באשר למשחק אמש, לוי מעריך שההתפוצצות של הקבוצה עם הרביעייה המצוינת נבעה ראשית מהשער המוקדם של יוג'ין אנסה, כבר בדקה השנייה, והיציאה הנחפזת של הפולנים קדימה כדי להשיג שוויון מהיר. הפרמטרים האלה פתחו בפני הפועל באר שבע את האפשרות לייצר עוד שערים יפים, שהובילו לתבוסה שהסבה הרבה שמחה במועדון.

בתוך כך, בהפועל באר שבע כבר יכולים לסמן בהצלחה את הבאת השוער אריאל הרוש. כזכור, היו גורמים בקהל שלא רצו את השוער שכבר היה בקבוצה בעבר, אבל אלונה ברקת עשתה מה שטוב להפועל באר שבע והרוש מצוין עד כה. דור מיכה וחאתם עבד אלחמיד רשמו הופעות בכורה בהרכב העונה ושניהם זכו למילים חמות. במועדון יהיו היום בקשר עם רועי גורדנה שהוצא מהסגל אתמול בגלל מחלה ורוצים רוצים לוודא שהקשר מחלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully