וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו ופרטיזן עלו בפנדלים, ליאל עבדה קיבל מנוחה

קפטן נבחרת ישראל שיחק 65 דקות בניצחון הדרמטי על סוצ'י בפנדלים. שחקן הכנף של סלטיק צפה מהיציע ב-0:3 על יבלונץ במוקדמות הליגה האירופית וניר ביטון שיחק שש דקות

תקציר: מיטיולנד - פ.ס.וו 1:0/ספורט1

ביברס נאתכו היה הישראלי היחיד שפתח הערב (חמישי) והוא וקבוצתו, פרטיזן בלגרד, עלו לפלייאוף של הקונפרנס ליג אחרי ניצחון דרמטי על סוצ'י הרוסית. קפטן נבחרת ישראל שיחק 65 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שנפרדה מיריבתה ב-2:2 דרמטי ו-3:3 בסיכום המשחק, לפני ההכרעה מהנקודה הלבנה. המגן השמאלי סרגיי טרחוב היה אמור להיות הגיבור המפתיע של האורחת עם צמד (33 ו-76), אבל מילוש יואיץ' (55) ואלכסנדר שצ'קיץ' (90) איזנו פעמיים. פרטיזן ניצחה 2:4 בפנדלים ועלתה שלב, שם היא תפגוש את סנטה קלרה הפורטוגלית.

ליאל עבדה שחקן סלטיק ביציע. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
צפה במשחק מהיציע. ליאל עבדה הערב/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group
  • ליאל עבדה סובל מפציעה קלה ולכן קיבל מנוחה לקראת הארטס בגביע הליגה ולא היה בסגל של סלטיק, שניצחה 0:3 את יבלונץ הצ'כית אחרי 2:4 בחוץ. ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-84, קבוצתו תפגוש בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית את אלקמאר ההולנדית.
  • ליאור רפאלוב קיבל מנוחה הפעם ונותר על הספסל של אנדרלכט, שניצחה 1:2 לאצ'י והשלימה 1:5 בסיכום. בפלייאוף הקונפרנס ליג תשחק הקבוצה הבלגית מול ויטסה ההולנדית, שלא רשמה את אלי דסה לשלב הזה ועלתה עם 1:2 בחוץ על דאנדוק, אחרי 2:2 די מביך בבית.
  • יונס מלדה לא שותף בניצחונה של גנט 0:1 בחוץ על RFS הלטבית, אחרי ה-2:2 הביתי. קבוצתו תפגוש בפלייאוף הקונפרנס ליג את ראקוב הפולנית.
  • אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שהביסה 0:3 את לוצרן והשלימה 0:6 בסיכום. ההולנדים בפלייאוף מול אלפסבורג השבדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully