וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנורתוזיס היא כמו בית בשבילי". הכירו את היריבה הבאה

הפועל באר שבע הביסה את שלונסק ורוצלאב ורק הקפריסאים עומדים בינה לבין שלב הבתים של הקונפרנס ליג. לוי: "זה צחוק הגורל"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

180 דקות (בלי הארכה) מפרידות בין הפועל באר שבע לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הקבוצה מבירת הנגב הביסה הערב (חמישי) 0:4 את שלונסק ורוצלאב, השלימה 2:5 בסיכום המשחקים ועלתה לפלייאוף. בשבועיים הקרובים היא תפגוש את אנורתוזיס פמגוסטה ואם תחלוף על פניה, היא תעלה לשלב הבתים. המשחק הראשון בשבוע הבא, יתקיים בישראל (חמישי, 20:00, ספורט1).

"מגיעות מחמאות לשחקנים", אמר המאמן רוני לוי בסיום, "פגשנו יריבה מאוד מסוכנת בחלק ההתקפי ולמרות התוצאה זה לא משחק קל. השחקנים השקיעו הרבה עבודה ומיצו הרבה מהפוטנציאל שלהם. אני מאוד מרוצה. המשחק בחוץ היה קשה מאוד, אבל השחקנים לא ויתרו. בבית - למרות שזה לא בדיוק הבית שלנו - עם הקהל, זה אנרגיות מטורפות".

לוי אימן את אנורתוזיס בשתי קדנציות שונות וכעת הוא ישחק נגדה. הערב הוא אמר בחיוך: "אני לא צריך שיכירו לי את אנורתוזיס. היא כמו בית בשבילי. יש שם אנשים שאני מאוד אוהב, זה מועדון מדהים שאני מאוד אוהב. קיבלנו אותם - זה צחוק הגורל. לאנורתוזיס תמיד יש קבוצות טובות, זו משוכה גבוהה מאוד".

אריאל הרוש שבעצמו שיחק בעבר באנורתוזיס: "הייתה אווירה מטורפת, ידענו שזה משחק של החיים שלנו. ידענו שצריך לתת הכול ואני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. השער הראשון שחרר אותנו ואני שמח שהיה לי בו חלק. בכל שלב זה הולך ונהיה קשה יותר ואני מקווה שנעבור גם את השלב הבא".

.

טימור קצבאיה, מאמן כדורגל. AP
היה בישראל בעבר עם נבחרת גאורגיה. טימור קצבאיה/AP

לא מעט ישראלים שיחקו בשנים האחרונות באנורתוזיס פמגוסטה, וגם אחרי שדור מיכה עבר להפועל באר שבע נשאר שם השוער אסף צור, אבל הקבוצה הקפריסאית הזו מעולם לא פגשה יריבה ישראלית במפעלי אופ"א. כעת, מול הפועל באר שבע, זה יקרה לראשונה, אחרי שאנורתוזיס הפסידה 4:2 בסיכום מול ראפיד וינה ונשרה ממוקדמות הליגה האירופית לפלייאוף הקונפרנס ליג. הערב (חמישי) הקפריסאים ניצחו בבית 1:2 בגומלין משערים של קייל לאפרטי (45) והמחליף אוניסיפורוס רוסיאס (88) אבל זה לא הספיק אחרי התבוסה 3:0 באוסטריה. צור נותר על הספסל

בנוסף למיכה והשוער אריאל הרוש, גם עבור רוני לוי יהיה זה מפגש עם האקסית. המאמן בן ה-54 הדריך את אנורתוזיס בין השנים 2011 ל-2013 וחזר לקדנציה שנייה בספטמבר 2016 שנמשכה בדיוק שנתיים. כוכב העבר הגאורגי טימור קצבאיה, האיש שהוביל את אנורתוזיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2008, שב לקדנציה שנייה כמאמן ב-2019 והוביל לזכייה בגביע בעונה הקודמת.

צור, שפתח במשחק הראשון מול ראפיד וינה והוחלף בגלל פציעה, הוא שוער המשנה של הגאורגי גיורגי לוריה. בסגל ניתן למצוא גם את דמטריס חריסטופי הוותיק, שהיה בעבר על סף חתימה במכבי חיפה, ואת החלוץ הצפון אירי לאפרטי והחלוץ היווני לזארוס כריסטודולופולוס. אל הקישור, אותו מנהיג הצ'כי יוזף הושבאואר, הצטרף בקיץ הסרבי מילוש דלטיץ' ואת ההגנה חיזק הבלם הפיני פאולוס אראיורי ששיחק עם נבחרתו ביורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully