וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת זוסמן: "היו הרבה יותר רגעים קשים מאשר רגעי אושר"

המאמנת של האלופה האולימפית לינוי אשרם הגיע להתראיין בפאנל של 103FM והתייחסה להצלחה של המתעמלת שזכתה במדליית הזהב בטוקיו

המתעמלת האומנותית לינוי אשרם הביאה הישג היסטורי לישראל לאחר שזכתה באולימפיאדת טוקיו במדליית הזהב. מי שעמדה מאחוריה ותמכה בה מאז שהייתה ילדה היא איילת זוסמן המאמנת האישית שלה. זוסמן שוחחה עם פאנל הספורט ב-103FM והסבירה את סוד הקסם של אשרם עד למדליית הזהב.

"מהר מאוד התאהבתי בילדה הזו. עוברים משברים יום יום, זה לא פשוט", אמרה זוסמן. "עברנו את גיל ההתבגרות, אחרי זה היא התגייסה לצבא בטירונות גם לא היה פשוט, בשנה האחרונה גם כשהקורונה נפלה עלינו, האימונים הקשים, הכאבים, היו הרבה יותר רגעים קשים מאשר רגעי אושר".

המשיכה וסיפרה, "בסביבות גיל 14 כשהיא הצטרפה לנבחרת של הנערות, כבר ראו שהיא משהו מיוחד, היא הייתה קפטנית בקבוצה הזו, היה בה משהו אחר. היא הייתה מאוד לוקחת סיכונים מאוד אתלטית, זריזה, הייתי בונה את התרגילים עליה. היא השתתפה באולימפיאדת נוער והיא התבלטה מאוד. מיקמנו אותה במקום גבוה כי ידענו שהיא תוכל לעשות את התרגילים שאף אחד אחר לא יכל לעשות".

בהמשך העריכה כי למרות שאשרם בת 22, והגיעה להישג המשמעותי ביותר בקריירה, השתתפותה באולימפיאדה בפריז ב- 2024 עדיין לא ידועה, "אני לא רוצה לצאת בהצהרות כי שום דבר לא ידוע, באמת היא מתעמלת שנתנה את כל כולה, עם מבנה גוף לא סטנדרטי, היא הייתה צריכה לשבור את כפות הרגליים שתוכל לעשות פוינט יותר יפה, היא סובלת מכאבים באימונים נון סטופ. אני באמת לא יודעת, למרות יש לה סף כאב מאוד גבוה. נשב ונדבר, מה שהיא תרצה, זה מה שיהיה. יש לפנינו את אליפות אירופה, ואת משחקי אליפות העולם. זה תלוי בה, אני לא אחליט לה מה לעשות. כדי לאמן אותה אני צריכה את התשוקה שהייתה בה, ואת האהבה שלה לספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully