וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע בונים על הקהל ועל דור מיכה לפני שלונסק ורוצלאב

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 17:03

האדומים, שהפסידו 2:1 בפולין, זקוקים לניצחון בהפרש של שני שערים וחוששים מאוד מהמגרש הלא ביתי והקהל המועט, אך מקווים שזה יהיה הערב של דור מיכה. רועי גורדנה שלילי לקורונה, אבל חש לא טוב ולא יהיה בסגל (20:00, ספורט3)

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 לשלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

לא במקרה יצאו השבוע בהפועל באר שבע בכל מיני פלטפורמות בקריאה לאוהדים להגיע הערב (חמישי) לאיצטדיון המושבה בפתח תקוה. הבעלים אלונה ברקת חזרה מפולין בתחושה ששלונסק ורוצלאב ניצחה לפני שבוע במפגש הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג בזכות הדחיפה של הקהל הפולני.

לא קל להיות אוהד הפועל באר שבע בשנה האחרונה. לא קל לרדת מהגבהים בהם היה המועדון לא מזמן, כל שכן כשמדובר כבר בקרוב לשנה שאי אפשר לראות קבוע משחק בית בטרנר. פעם זו הקורונה והסגרים, פעם זה האיצטדיון החדש על שלל הבעיות שלו שסגר את שעריו. לך תיסע היום מבאר שבע לפתח תקוה בפקקים של יום חמישי. עם מזג האוויר הנורא והחשש הקבוע להידבק בקורונה ביציעים. אפילו שמדובר באוויר הפתוח. 5,000 כרטיסים בלבד נמכרו במכירה מוקדמת לאורך השבוע וספק אם הכמות תהיה בסוף גבוהה מכך. דווקא מבחינת מנויים עשה מסע הרכש המרשים את העבודה ויש כבר 11,000 בעלי מנוי, אבל בעוד שמול ארדה הבולגרית בסיבוב הקודם היו 6,700 צופים, הערב צפוי פחות קהל ואיתו פחות תמיכה מהיציעים. "אתה יכול להשוות 12 אלף צופים בטרנר לחצי מזה במושבה?", שאלו הבוקר במועדון. "בטרנר אנחנו עוברים בוודאות. במושבה הכול פתוח. הלוואי שהחום והלחות יעזרו כי יחס הכוחות די שוויוני".

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
לא ממהרים לפתח תקוה. אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

קהל ואקלים הם פרמטרים חשובים, אבל הם לא יכולים להחליף יכולת ומקצועיות. הפועל באר שבע, הגם שנבנתה יחסית מוקדם, עדיין לא התגבשה והיא מלאה בסימני שאלה. כך למשל בגזרת הזרים. דוידה פטרוצי ודנילו אספרייה אמנם רשומים בקבוצה, אבל הם עדיין רחוקים מלהיות חלק ממנה. אספרייה בכלל הגיע מאוחר ופטרוצי צריך עוד זמן. מי שנמצא כאן מספיק זמן, אולי יותר מדי, הוא אלטון אקולטסה ולמרות שפתח את עונתו השלישית, כנראה שהתאקלמות היא לא בעיה במקרה שלו, אלא יכולת להביא דברים יפים מהאימונים למשחק עצמו. אז הפועל באר שבע באמת נהנית מזריה עד כה דרך מיגל ויטור הוותיק ויוג'ין אנסה, שכבר מצדיק את הבאתו, אבל זהו. על מגן שמאלי זר עדיין לא ויתרו, אבל אם לא מצאו אחד כזה עד עכשיו, הבעיה היא כנראה יותר במלאי המוגבל כי חיפושים יש כל הזמן.

בכלל, המגנים הם לא אי של יציבות עד כה. מצד ימין רוני לוי עדיין לא בחר את זה שיעשה לו פחות טעויות. אור דדיה ואיאד אבו עביד מחלקים ביניהם את העמדה הזו ולשניהם אין עד עכשיו משחקים גדולים. גם בצד שמאל של ההגנה יש בעיה. אביב סולומון חלה בקורונה, דויד קלטינס רושם עליות וירידות ומי שיפתח הערב בתפקיד שהוא אוהב כמו שאיתי שכטר אוהב לשבת על הספסל הוא חאתם עבד אלחמיד, שהתאושש רק באחרונה מפציעה בברכו וימלא הערב חור שהוא שונא להיות בתוכו. שכטר, אגב, התאושש מהקורונה אבל הוא לא בסגל.

אבל אולי זה יהיה בסוף הערב של דור מיכה. עם כל הכבוד לשחקני הרכש הרבים שהפועל באר שבע הביאה הקיץ, מיכה הוא הנוצץ מכולם. עד כה הקשר לא פתח בהרכב. הערב הוא אמור לעלות ב-11 במקום אקולטסה. מדובר עדיין בסיבוב מקדים, אבל הפועל באר שבע חייבת לעבור אותו עם ניצחון בהפרש של שני שערים. מיכה יכול לתת את החותמת לכך ולפתוח לעצמו את הדלת למועדון בטיימינג מושלם כי אם היה משהו שבלט בחסרונו בשבוע שעבר בפולין, זה היה יצירת מצבי כיבוש וסיכון השער הפולני. בדיוק בשביל זה אלונה ברקת יצאה לדרך עם האיש שידע עד לפני שנתיים להכין יותר טוב מכולם שערים.

אם לרוני לוי לא היו מספיק דאגות גם כך, אז הקשר רועי גורדנה חש לא טוב שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה ונשלח לבדיקה רפואית. גורדנה עבר בדיקות קורונה, שחזרה שלילית, אבל גם כך הוא לא ייכלל בסגל הקבוצה. בהפועל באר שבע החליטו לשחרר את גורדנה מהסגל כיוון שיש לו חום. בנוסף, במועדון הקצו חדר נפרד לכל אחד מהשחקנים כדי להקטין את הסיכוי להידבקות בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully