וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר: "חשבתי להישאר בבלגיה, אבל קשה להגיד לא למכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 15:08

הקשר החדש של הצהובים ערך ריאיון ראשון לאתר הרשמי: "הגעתי למועדון עם עוצמות. כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל חולם לשחק כאן". על עצמו אמר: "תקופת הקורונה שהחלה כשהייתי בבלגיה היא לא משהו שנעים לעבור לבד"

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

יממה לאחר שחתם רשמית במכבי תל אביב, עדן שמיר קשרה של סטנדרד ליאז' עד לעונה החולפת, ערך ריאיון לאתר הרשמי של הקבוצה שבו הוא התייחס בין היתר לציפיות שלו במועדון הצהוב ולסיבה מדוע הוא לא נשאר בבלגיה.

"מכבי זה עוצמות. אני בטוח שכל ילד שמתחיל לשחק כדורגל חולם על הרגע שהוא ילבש את החולצה של מכבי תל אביב. אני שמח, גאה ומאושר", אמר שמיר, "קשה מאוד להגיד 'לא' למכבי תל אביב. המחשבה הראשונית שלי הייתה להישאר בבלגיה אבל ברגע שהם נכנסו לתמונה זה שינה אצלי משהו".

עדן שמיר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פרק חדש בקריירה. עדן שמיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שמיר הוסיף "אני מגיע למועדון הכי גדול בארץ, אני חלק ממועדון שמתחרה על כל התארים. המכביזם והווינריות חשובים לי. באופן אישי אני רוצה לתרום מעצמי, אני יודע מה אני יכול לתרום ולמה הביאו אותי לכאן. אני שחקן די קבוצתי, חשובה לי הצלחת הקבוצה כי בסופו של דבר זו הצלחה אישית של כולנו, אלה דברים שמתחברים. רוצה להצעיד את הקבוצה לטופ של הכדורגל בארץ".

על עצמו אמר שמיר: "אני פחות אוהב להעיד על עצמי אבל אני מביא אנרגיות, רוח לחימה לא מתפשרת, הרבה הצטרפות מקו שני ומנהיגות. אמנם אני בן 26, אבל יצא לי לעבור כמה דברים בקריירה שלי שאשמח להביא איתי. אתן לקהל ולמועדון לראות בהמשך".

"מבחינה מנטלית, תקופת הקורונה שהחלה כשהייתי בבלגיה היא לא משהו שנעים לעבור לבד, בלי משפחה. זה מחזק מנטלית. התמודדתי עם שחקנים טובים, הייתה תחרות קשה. באתי ממועדון גדול למועדון גדול אז אני מבין איך דברים עובדים. אני מבין שהתחרות היא קשה, זה משהו שטוב לכל השחקנים. מבחינתי, אבוא כל יום בבוקר לאימון להוכיח שאני ראוי".

על השחקנים החדשים עמם הוא ישתף פעולה: "את עידן נחמיאס אני הכי מכיר באופן אישי. פחות יצא לי לדבר ולהתעניין כי הכל קרה מהר וספונטני, אבל כן דיברתי עם כמה שחקנים פה ושם, גיששתי. הגעתי למועדון שהבנתי כמה הוא גדול, לא צריך יותר מדי לשאול ולהתעניין. אני מתרגש ומחכה להגיע לבלומפילד, לפגוש את הקהל ולהראות שאני אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully