וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם בנו אותו, ועכשיו הם באים: משחק "שדה החלומות" ייערך הלילה

שיקגו וייט סוקס וניו יורק יאנקיז יקיימו מפגש במסגרת עונת ה-MLB במקום בו צולם הסרט המפורסם לפני כשלושה עשורים. הנה כל הפרטים הקסומים והתמונות המדהימות

באיחור של שנה בחסות הקורונה, הלילה (בין חמישי לשישי, 2:15, 5STARS) זה יקרה: שיקגו וייט סוקס וניו יורק יאנקיז ייפגשו למשחק בייסבול שטרם נראה כדוגמתו.

כן, על פניו זה יהיה רק עוד משחק אחד מבין רבים בעונת ה-MLB, אבל הוא לא ייערך באצטדיון הביתי של אף משתי הקבוצות הללו, כי אם בדיירסוויל, איווה ואם השם נשמע לכם מוכר, אתם צודקים: שתי הענקיות משיקגו וניו יורק ייפגשו ממש במקום בו צולם הסרט הבלתי נשכח "שדה החלומות", בכיכובו של קווין קוסטנר.

הסרט, שראה אור ב-1989, מבוסס על ספר והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר, עבור הסרט הטוב ביותר, התסריט המעובד והמוזיקה. הוא מחבר בין כמה קווי עלילה שונים ובמרכזם: ריי קינסלה (קוסטנר), ששומע קולות הקוראים לו לבנות בחצר האחורית מגרש בייסבול מפואר, כי "אם תבנה אותו, הם יבואו".

קינסלה נענה לאתגר ומתוך שדות התירס יוצאים לפתע שחקני העבר של שיקגו וייט סוקס, שהיו מעורבים ב-1919 באחת השערוריות המפורסמות בתולדות הספורט האמריקאי ומכרו את משחקי סדרת גמר ה-MLB. בזכות המגרש שהקים, בזמן שהם זוכים לגאולה, הוא זוכה לסגירת מעגל ומרגשת.

השטח עליו הוקם המגרש למען הצילומים נותר כשהיה. בעלי החווה באיווה תיחזקו את המקום והזמינו את המוני מעריצי הסרט להגיע לאורך שלושת העשורים האחרונים וליהנות, בחינם, מהאפשרות לטייל באזור ולשחק במגרש. בליגה תכננו כאמור כבר בשנה שעברה לקיים את האירוע המיוחד, אבל נאלצו לדחות והוא יתרחש הלילה, כאשר התמונות כבר מגרות את הדימיון לכל אוהד ספורט ו/או חובב קולנוע.

המשחק עצמו לא ייערך בדיוק איפה שצולם הסרט, אלא באצטדיון שנבנה כ-400 מטרים משם ונראה זהה לזה של "שדה החלומות". את הדרך מאתר הצילומים לאצטדיון יעשו האוהדים במבוך תירס בדמות הלוגו של ליגת הבייסבול.

קווין קוסטנר במגרש "שדה החלומות". MLB, אתר רשמי
קווין קוסטנר במגרש "שדה החלומות"/אתר רשמי, MLB

"הנוסטלגיה של 'שדה החלומות' משמעותית עבור כולנו", אמר מאמן היאנקיז, ארון בון, לקראת המשחק. "וזו דרך מצוינת לשבור לרגע את השגרה בעונה ארוכה". טוני לה רוסה, מאמן הווייט סוקס, שכמובן משתתפים במשחק בשל העובדה שהם הקבוצה המרכזית המוזכרת בסרט, הוסיף: "'שדה החלומות' הוא סרט נהדר, ששם במרכזו את המשפחתיות ואת כל מה שהמשחק שלנו מסמל, כך שזו הזדמנות מאוד מיוחדת לקחת חלק באירוע הזה".

אז נחשול של מכוניות שמאירות בפנסים שלהן לא יעשה את דרכו באישון לילה, כמו בסצנת הסיום של הסרט, אבל כרטיסים בהחלט נמכרו וכ-8,000 אוהדים יזכו לראות את שחקני שתי הקבוצות במדי רטרו, שמזכירים את הסרט כמובן. קוסטנר עצמו, כמו גם דוויר בראון המגלם בסרט את אביו, יהיו שניהם ביציע ויצפו במשחק מקרוב וייתכן ששחקנים נוספים יצטרפו אליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully