וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגר מעגל: אלכסיי שבד חתם בצסק"א מוסקבה

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 10:28

תשע שנים אחרי שעזב אותה, הגארד הרוסי שכיכב בשנים האחרונות בחימקי, חוזר לצסק"א וינסה להיכנס לנעליים הגדולות של מייק ג'יימס. שבד: "שמח לחזור הביתה למועדון הכי חזק באירופה"

העברת ענק בכדורסל האירופאי: צסק"א מוסקבה הודיעה על החתמתו לעונה אחת של אלכסיי שבד, מלך סלי היורוליג בעונה החולפת. שבד בן ה-32 משחק בחימקי מאז 2015, אז חזר לרוסיה אחרי שלוש שנים ב-NBA. הוא אמנם קלע כמעט 20 נקודות למשחק בעונה שעברה ביחד עם 7.7 אסיסטים, אך חימקי יחד איתו התרסקה ביורוליג ואיבדה את כל נכסיה. שבד שב לצסק"א, הקבוצה בה עשה את הפריצה הגדולה, בשורותיה שיחק בין 2006-2012.

אלכסיי שבד צסק"א מוסקבה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
חוזר ללבוש אדום. אלכסיי שבד/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

"אני מאוד שמח לחזור הבייתה למועדון הכי חזק באירופה", אמר שבד אחרי החתמתו, "אני מקווה שנוציא את המקסימום מהסגל הזה ונביא תוצאות. נעבוד קשה בשביל זה. אני כבר רוצה לחזור לפרקט וללבוש את המדים של צסק"א".

דימיטריס איטודיס, המאמן היווני שהחליט להמר על שבד, כישרון אדיר אבל שחקן די סוליסטי, אמר: "דיברנו כמה פעמים עם שבד, הוא הביע תשוקה ורצון להגיע לכאן ולעזוב לקבוצה לזכות בעוד תארים ולשחק כדורסל טוב. אלכסיי מבין מה המשמעות של לשחק במועדון הזה ולשחק לצד שחקנים שהביאו הרבה תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully