וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי טוקיו: ג'ודוקא יהודי צעיר ומבטיח מועמד לעשות עלייה

12.8.2021 / 9:00

איגוד הג'ודו במגעים להעלות ג'ודוקא איכותי בן 15 ולפתח אותו בישראל. מתן קוקולייב יקבל תשומת לב כדי להכשיר אותו לפריס 2024. אורי ששון יחליט בקרוב אם בגיל 31 הוא פותח קמפיין אולימפי נוסף

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

איגוד הג'ודו הישראלי נמצא במגעים מתקדמים להעלאת ג'ודוקא יהודי מבטיח בן 15 לישראל. לוואלה! ספורט נודע כי עוד לפני המשחקים האולימפיים, החלו שיחות עם משפחתו של הג'ודוקא שנחשב לעילוי בגילו הצעיר במטרה להעלות אותו ואת המשפחה שלו לישראל כדי שהוא יעבור להתחרות בשביל המדינה. באיגוד הג'ודו מאמינים שאפשר להכשיר את הג'ודוקא למשחקים האולימפיים פריס 2024 כשהוא יהיה בן 18.

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. דני מרון
ימשיך? ששון/דני מרון
נבחרת הג'ודו של ישראל עם מדליות הארד בטורניר האולימפי. רויטרס
יקבלו חיזוק? נבחרת הג'ודו/רויטרס

בתוך כך באיגוד מתכוונים לפתח בשלוש השנים הקרובות עוד כמה ג'ודוקות צעירים כמו מתן קוקולייב במשקל עד 60 קילוגרם כדי להרחיב את מעגל הנבחרת לקראת האולימפיאדה. אחת המסקנות מטוקיו היא שכדאי וצריך לשים משקל כבד על התחרות הקבוצתית אחרי שבאיגוד ראו את ההשפעה שעשתה על הציבור מדלית הארד בו זכתה הנבחרת. המשקל היחיד בגברים בו לא היה לישראל ג'ודוקא בטוקיו הוא עד 60 קילוגרם ומתן קוקולייב אמור להיות זה שייכנס לקטגוריה הזו. סימן שאלה קיים לגבי אורי ששון שיחגוג בעוד שבוע יום הולדת 31. יושב הראש משה פונטי היה מאוד מרוצה מההופעה של ששון בטוקיו וציין זאת בפניו, אבל בעוד שלוש שנים בפריס ששון כבר יהיה בן 34 והוא יצטרך להחליט בקרוב אם להמשיך לקמפיין אולימפי נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully