וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון ממתין לשחקני הרכש, דור ג'אן: "בטוח שניכנס לליגה היכולת תשתפר"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 8:09

מכבי פתח תקוה סיימה את דרכה בגביע הטוטו עם 0:0 מול הפועל ירושלים, המאמן ממתין לבנדה ומיכליק. ג'אן: "ראו את העומס על השחקנים"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה סיימה את דרכה בשלב הבתים בגביע הטוטו אמש (רביעי) בתיקו 0:0 נגד הפועל ירושלים, שלא הותיר לה סיכוי להעפיל לחצי הגמר. זה היה משחק רביעי בתוך 10 ימים עבור פתח תקוה והעייפות בהחלט באה לידי ביטוי גם ביכולת החלשה שהציגה הקבוצה. המאמן גיא לוזון שעשה רוטציה בסגל הדי מצומצם שלו נתן את חולצת ההרכב לשני שחקני קבוצת הנוער, הבלם הדר פוקס והחלוץ אמיר אלטורי ואף פתח עם שוער המשנה מרקו וולף, ששמר על רשת נקייה.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. דני מרון
מחכה לשחקני הרכש. גיא לוזון/דני מרון

בקבוצה מחכים להצטרפותם לאימונים של צמד שחקני הרכש הקדמיים, לאמק בנדה וירוסלב מיכליק, שאמורים להוסיף יותר מחץ בחלק הקדמי וכן לתת למאמן גיא לוזון סגל רחב יותר ואופציות תמרון גדולות יותר לקראת פתיחת הליגה.

"המשחק לא התעלה לרמה גבוהה באמת", אמר החלוץ דור ג'אן שקיבל סוף סוף דקות ראשונות במדי הקבוצה. "בגביע הטוטו בתחילת עונה קבוצות עדיין רחוקות מהיכולות שלהן וממה שהן רוצות להציג. אני חושב שכבר טיפה ראו את העומס על השחקנים, אחרי שלושה משחקים בתוך שבוע וזה כבר היה המשחק הרביעי בפחות משבועיים. העייפות ניכרת והיכולת בהתאם".

ג'אן כבר מסתכל קדימה אל עבר פתיחת משחקי ליגת העל בתוך שבועיים והוסיף: "אני בטוח שכשניכנס לליגה שחקנים יהיו יותר בכושר והחדות תשתפר, התקשורת ביננו תלך ותשתפר והחיבור יהיה טוב יותר, היכולת תבוא והתוצאות יהיו טובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully