וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לחזור לתסריט הבלהות: קבוצות ליגת העל מתכוננות למשבר הקורונה

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:22

ראשי קבוצות ליגת העל נפגשו במנהלת, אימצו הגבלות, נהלים וסנקציות באשר להתגברות הקורונה והסכימו כי אסור לחזור לימים בהם נאסר על הקהל להיות ביציעים. "רק לא לרדוף מחדש אחרי המדינה לרשת ביטחון חדשה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:7 על טורשאבן במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

ראשי קבוצות ליגת העל נפגשו אתמול (רביעי) במנהלת הליגות בישיבת דירקטוריון ארוכה שמטרתה בעיקר היתה לדון בתרחישים האפשריים הקשורים למשחקי הליגה שאמורים להיפתח בקרוב וזאת לאור העלייה הדרמטית בתחלואת הקורונה בארץ. כמעט כל ראשי הקבוצות הגיעו למפגש. נשיא מכבי חיפה יעקב שחר היה חלק ממנו בזום.

הקבוצות אימצו חזרה למתווה נוקשה של שמירה על נהלים קפדניים באיצטדיונים ובמתקני האימונים. יושב הראש ארז כלפון הבהיר כי המנהלת תפעל בכל הכוח כדי שהמשחקים לא ייפסקו ושהליגה תשוחק מתחילתה וללא השהיות. משכך, הובהר לקבוצות כי אם יתגלו מקרי התפרצות של קורונה במועדונים לא תושבת הפעילות, אלא בהוראת משרד הבריאות. לקבוצות חודדה ההחלטה כי כל עוד יש 13 שחקנים כשירים בקבוצה, המשחק שלה יתקיים ממש כפי שאושר בעבר באופ"א.

ראיון יעקב שחר. ספורט 1
זוכרים את התקופה הקשה. שחר/ספורט 1
ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
חוזרים לנהלים הקפדניים. כלפון/דני מרון

כמו בשיא תקופת הקורונה ועוד לפני החיסונים, ייאסר על אנשים רבים להימצא בשטח המגרש בזמן המשחק ומי שיהיה שם יהיה מחוייב בעטיית מסיכה. רק השחקנים המשחקים והמאמן יורשו להתהלך ללא מסיכה בשטח המשחק.

הדבר החשוב מבחינת הקבוצות והמינהלת הוא להימנע מחזרה למצב בו ייאסר על הקהל להיות ביציעים. מדובר יהיה בגזרה שתחזיר את הקבוצות ואת המנהלת יותר משנה אחורה ושוב יצטרכו כל הגורמים לפנות למשרד האוצר להקמת רשת ביטחון חדשה. "לא רוצים להגיע ליום הזה שבו צריך לרוץ אחרי המדינה כדי לדאוג לרשת ביטחון", אמר אמש אחד הנוכחים בדיון. "משחקים כדורגל באיצטדיונים פתוחים באוויר הפתוח, הכניסה בכפוף לתו ירוק למחוסנים ולמחלימים ואפשר כמובן לדאוג לרווחים ביציעים. צריך לעשות הכל לא לחזור לימי רשת הביטחון. הקהל צריך להיות נוכח במגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully