וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא באנו לטיול פסטורלי, לוקחים את המשחק בשיא הרצינות"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 22:57

מאמן מכבי חיפה ניסה לשמור על דריכות מסויימת למרות ה-2:7 במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס נגד טורשאבן (ה', 21:45, ספורט2). ריאן סטריין יקבל דקות

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

מכבי חיפה השלימה את ההכנות למשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג באיי פארו נגד טורשאבן (ה', 21:45, ספורט2). אחרי ה-2:7 המוחץ במשחק הקודם, הירוקים צפויים לטייל בקלילות לפלייאוף, כאשר המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב אך צפוי לעשות לא מעט שינויים.

בן שהר, מאור לוי ועלי מוחמד צפויים לפתוח, כאשר ישנה התלבטות בין צ'ארון שרי, עומר אצילי ודולב חזיזה. בהגנה צפויים לפתוח אורי דהן ורמי גרשון כשישנה התלבטות האם לפתוח עם ריאן סטריין או לתת לו להיכנס כמחליף במהלך המשחק, אך ההחלטה היא שהמגן ישחק בכל מקרה. סטריין דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו נמצאים במקדמה גדולה אך לוקחים את המשחק ברצינות רבה".

גם ברק בכר דיבר לקראת המפגש ואמר: "אמנם באנו למפגש פסטורלי אבל לא באנו לטיול. אנחנו לוקחים את המשחק בשיא הרצינות". ואכן, בחיפה לא רוצים להסתפק בעלייה ורוצים לנצח בשל הדירוג: "ראינו כמה קשה לשחק בדירוג נמוך וכל נצחון חשוב", אמרו במועדון.

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל דקות, אולי גם מההרכב. ריאן סטריין/מאור אלקסלסי

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, ריאן סטריין, אורי דהן, רמי גרשון, שון גולדברג, עלי מוחמד, יובל אשכנזי, מאור לוי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully