וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל חומסקי: "עברנו קיץ לא פשוט, אבל התקציב יישאר כשהיה"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 20:07

אחד מבעלי הפועל ירושלים הבהיר בפוסט בפייסבוק: "עשינו מאחורי הקלעים מהלכים אינטנסיביים כדי להבטיח שתהיה קבוצה חזקה"

אורן עמיאל במסיבת פתיחת העונה של הפועל ירושלים/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים, העלה הערב (רביעי) פוסט לפייסבוק בו פנה לאוהדים והסביר את המצב של הקבוצה. את האדומים עזבו הקיץ עידן זלמנסון, תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון, סולימאן בריימו, טיישון תומאס, כריס קרמר, ריי מקאלום ואחרים בעוד הצטרפו עד כה ווילי וורקמן, עמית גרשון, איתי שגב ורטין אובאסוהן הבלגי. אורן עמיאל מונה למאמן.

"אחרי קיץ עמוס בנושאים פנימיים, חשוב לי לפנות אליכם באופן ישיר ולשתף אתכם בתחושות ובנעשה במועדון במספר מישורים", כתב חומסקי לאוהדים, תחילה אשתף אתכם בעניין התקציב. אני לא אסתיר שעברנו עד עכשיו קיץ מאתגר ולא פשוט. קיץ שנעשו בו מאחורי הקלעים מהלכים אינטנסיביים לאורך תקופה ארוכה על מנת להבטיח את עמידותה הכלכלית של הפועל. אני שמח לבשר שהמהלכים נשאו פרי ולא תהיה כל ירידה בתקציב לעומת השנים האחרונות.

מנהל הפועל ירושלים אייל חומסקי. דני מרון
"אני מבטיח לכם שמתחת לפני השטח, הצוות המקצועי בראשות אורן ובעזרת יותם עובדים קשה מאוד כדי למצוא את השחקנים המתאימים לשיטה ולרוח המועדון". חומסקי/דני מרון

"המהלכים שנעשו, יצרו מציאות בשוק השחקנים שמאפשר לנו להתחרות על שחקנים ברמת כדורסל שלא נופלת ואף עולה, על כאלה שאהבנו מאוד לראות בארנה בשנים האחרונות. אנחנו ממשיכים לכוון הכי גבוה שאפשר! כדי לחדד את הדברים, הפועל לא הולכת לעונה פיננסית ואנחנו נשקיע כל שקל שאנחנו יכולים כדי לבנות קבוצה איכותית, לוחמת ומחויבת שתסב לכולנו גאווה.

"מבחינה מקצועית, אני מבין שזה נראה למי שמביט מהצד שלא קורה כלום. אבל אני מבטיח לכם שמתחת לפני השטח, הצוות המקצועי בראשות אורן ובעזרת יותם עובדים קשה מאוד כדי למצוא את השחקנים המתאימים לשיטה ולרוח המועדון. אחד הלקחים המרכזיים שלנו מהעונה שעברה הוא שעדיף לחכות בסבלנות עד אשר נמצא את השחקנים האיכותיים *והמתאימים* ביותר, שחקנים שיגרמו לנו להתגאות בהם. אמנם זה לוקח זמן וקצת מוציא את המיץ והסבלנות בפגרה, אבל אני סומך על הצוות המקצועי ובטוח שהסבלנות תשתלם ונצרף זרים מעולים לבסיס הישראלי הלוחם שבנינו, בסיס בו אנחנו מאמינים מאוד. היעדים שלי למועדון לשנה הקרובה לא השתנו: לזכות באליפות, בגביע ובליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully