וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמבה ווקר חתם ל-4 שנים בניו יורק ניקס: "לא יכולים לחכות לראותו"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 17:48

הגארד שכיכב במדי שארלוט וחווה שתי עונות מאכזבות למדי בבוסטון, ינסה לסייע לניקס להעפיל שוב לפלייאוף. רוז הנשיא: "ראינו אותו במיטבו"

קמבה ווקר מצא קבוצה חדשה: הגארד ששיחק בשתי העונות האחרונות בבוסטון סלטיקס, חתם היום (רביעי) לארבע שנים בשורות ניו יורק ניקס. ווקר, שיקבל את החולצה מספר 8 בלבן, ינסה להוביל את הקבוצה להצלחות ולהחיות גם את הקריירה שלו, שדעכה מעט בבוסטון אחרי שמונה שנים מוצלחות בשארלוט.

"האיכויות שלו והמנהיגות שלו יהוו תוספת אדירה למועדון שלנו", אמר לאון רוז נשיא הניקס, שהוסיף: "כבר ראינו אותו במיטבו באולם שלנו ואנחנו לא יכולים לחכות לראות אותו על בסיס יומי בפני הקהל שלנו".

שחקן בוסטון סלטיקס, קמבה ווקר. רויטרס
מצטרף לפרוייקט המסקרן של הניקס. קמבה ווקר/רויטרס

ווקר מגיע לניקס אחרי שרשם ממוצעים של 19.3 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק ב-31.8 דקות בבוסטון בעונה שעברה. ווקר נבחר לחמישייה השנייה באולסטאר של המזרח אשתקד, אך את הפיק של הקריירה שלו הוא רשם במדי שארלוט, שאת מדיה הוא לבש שלוש פעמים באולסטאר.

בשמונה העונות שלו במדי הצרעות הוא רשם ממוצעים של 19.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים, 5.5 אסיסטים ו-1.32 חטיפות למשחק והיה הכוכב הגדול של הקבוצה ששייכת למייקל ג'ורדן. הניקס חווה עונה מוצלחת למדי אשתקד והעפילו לפלייאוף עם שחקנים וותיקים כמו ג'וליוס רנדל ודרק רוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully