וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר מצטרף למכבי תל אביב בהשאלה עד סוף העונה

11.8.2021 / 18:10

לאחר עונה וחצי מעבר לים, הקשר בן ה-26 מגיע מסטנדרד ליאז' הבלגית, כאשר לצהובים יש אופציית רכישה. עבר בדיקות רפואיות ומיד לאחר החתימה אמר: "זו הגשמת חלום להגיע למועדון בסדר גודל הזה". שמיר ילבש את המספר 18

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

עדן שמיר חתם היום (רביעי) במכבי תל אביב והצהובים מקווים שהוא יהיה הפיתרון או לכל הפחות חלק מהפתרון לחלל שהשאיר דור פרץ שסיים את חוזהו וחתם בוונציה האיטלקית. שמיר הגיע לקרית שלום מסטנדרד ליאז' והוא נמצא בכושר אחרי שערך הכנה מלאה והתחיל את העונה עם הקבוצה הבלגית. הקשר מצטרף בהשאלה לצהובים עד תום העונה, כאשר למכבי תל אביב יש אופציית רכישה בסוף העונה.

הקשר קיבל את המספר 18, עבר בדיקות רפואיות ואמר: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי בדמות מכבי תל אביב. זו הגשמת חלום של כל ילד להגיע למועדון בסדר גודל שכזה ועכשיו רק נותר לי לעבוד קשה על מנת לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה העונה". מנכ"ל הקבוצה ברק יצחקי: "אנחנו שמחים לצרף את עדן למכבי תל אביב ומאחלים לו בהצלחה".

עדן שמיר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מצטרף לצהובים ויקווה לתקן את הרושם לאחר תקופה פחות מוצלחת בבלגיה. שמיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב היא התחנה הרביעית בקריירה של שמיר והשלישית בישראל. הוא אמנם גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אבל בגיל 17 עבר לעירוני קרית שמונה ובה התחיל את הקריירה. אחרי שש שנים, במהלכן גם מונה לקפטן של קרית שמונה, נמכר בקיץ 2019 להפועל באר שבע תמורת כ-440 אלף יורו. שמיר בילה בבירת הנגב חצי עונה בלבד ובינואר 2020 כבר נמכר לסטנדרד ליאז' תמורת 1.8 מיליון יורו.

למרות התקוות הגדולות, הקשר הישראלי לא הצליח להותיר חותם בסטנדרד וההתאקלמות הפכה לקשה יותר מכיוון שנגיף הקורונה התפרץ כחודשיים אחרי הגעתו לבלגיה. בסך הכול רשם 27 הופעות במדי סטנדרד בכל המסגרות. העונה הוא הספיק לרשום 16 דקות כמחליף במחזור הראשון, אז האדומים נפרדו מגנק ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully