וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החופשה הכפויה: אורן שטרלינג נכח במתחם חדרי ההלבשה של הפועל חיפה

11.8.2021 / 8:03

המנכ"ל שנחשד בעבירות מין שוחח עם שחקנים ונראה בסוד העניינים. בנוף הגליל דחו את הטענות שהגיע לתמוך בבנו שמשחק בקבוצה: "זו לא קייטנה". האדומים מתכננים להעניק קרדיט נרחב לדודו אלטרוביץ'

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג נמצא בפועל בחופשה כפויה בשל החשדות נגדו בגין עבירות מין, אלא שלוואלה! ספורט נודע שאמש נכח שטרלינג לפני ואחרי משחק גביע הטוטו מול הפועל נוף הגליל (1:2 להפועל חיפה) במתחם חדרי ההלבשה של הקבוצה.

על פי גורמים בנוף הגליל, שטרלינג הסתובב במתחם, שוחח עם שחקנים ועם אנשי המועדון ונראה היה שהוא מעורה מאוד בנעשה.

גורם בנוף הגליל הגיב לטענה של גורמים בהפועל חיפה לפיה שטרלינג הגיע בגלל שבנו בן שטרלינג משחק בנוף הגליל, ואמר: "אין לזה קשר אלינו. זו לא קייטנה, אף הורה של שחקן אחר לא נמצא בחדרי ההלבשה וברור שהוא לא היה שם בגלל שהוא אבא של שחקן אצלנו".

אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה. שלומי גבאי
לא מעורב? תחשבו שוב. אורן שטרלינג/שלומי גבאי

במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ כשנשאל על מידת המעורבות של שטרלינג במועדון: "יש דברים פרוצדורליים שלפעמים אנחנו צריכים עזרה בהם ופונים לאורן, אבל הוא בחופשה ולא מעורב במועדון". למרות ההתבטאויות הללו, מתברר כעת ששטרלינג ככל הנראה עדיין נמצא בסוד העניינים במועדון.

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל חיפה עלתה לחצי הגמר עם 1:2 מול הפועל נוף הגליל

לכתבה המלאה
דודו אלטרוביץ' שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
פותח עונה במעמד משודרג. דודו אלטרוביץ'/לילך וייס רוזנברג

עוד בהפועל חיפה: בקבוצה מרוצים מאוד מההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. בקבוצה שיבחו את האופי של השחקנים שהפכו פיגור למרות מחצית ראשונה לא טובה, ומי שזכו למירב המחמאות היו חנן ממן, אלון תורג'מן ודודו אלטרוביץ' הצעיר, שצפוי לקבל העונה קרדיט נרחב. במועדון טוענים שאלטרוביץ' השתדרג מאוד ובטוחים שיהפוך לשחקן מוביל בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully