וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי "המרוויח הגדול של פתיחת העונה", אבל האם פ.ס.וו זקוקה לחלוץ בכיר? בהולנד מנתחים

זהבי קיבל מחמאות גם אחרי ה-0:1 על מיטיולנד, אבל אחד הפרשנים טוען: "אם הוא ייפצע, זו תהיה בעיה. לוק דה יונג עדיף עליו"

תקציר: מיטיולנד - פ.ס.וו 1:0/ספורט1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן גברו אתמול (שלישי) 0:1 בדנמרק על מיטיולנד והשלימו 0:4 חלק בסיכום שני המשחקים בדרך לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שם מצפה להם בנפיקה ליסבון החזקה.

למרות שלא כבש משחק שלישי רצוף, באתר Voetbalprimeur החמיאו לזהבי על ההופעה ונתנו לו ציון 6.5. "הוא ממשיך לעבוד קשה, וממשיך להיות המרוויח הגדול של פתיחת העונה בפ.ס.וו. אי אפשר להתכחש לזה", ציינו. "זה לא היה היום שלו, אבל הוא הצליח להגיע בכל זאת לכמה מצבי הבקעה".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
מחמאות לצד תהיות. זהבי אתמול/GettyImages, Soccrates Images

אבל על אף פתיחת העונה החלומית של פ.ס.וו, שמחצה את אייאקס 0:4 בסופר קאפ ההולנדי ורשמה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, יש מי שסבור כי הקבוצה צריכה להתחזק בעמדת החלוץ.

"אם ערן זהבי יפצע, לרוג'ר שמידט תהיה בעיה", קובע פרשן הטלוויזיה ההולנדית יוהאן דרקסן. "לוק דה יונג יהיה אידיאלי עבור פ.ס.וו. ערן סוף סוף הצליח לשתחרר מדונייל מאלן שעזב, השאלה אם זה יותר טוב עבור הקבוצה. זהבי מעדיף לשחק לבד בהתקפה. לדעתי דה יונג עדיף על זהבי".

וים קיפט, חלוץ עבר של פ.ס.וו ואנליסט כיום, חלק על דבריו של דרקסן. "אני לא בטוח בכלל. אם זהבי ישחק עונה שלמה, הוא יבקיע בין 20 ל-25 שערים", הסביר. כשנשאל על רוג'ר שמידט, קיפט לא היסס: "אני חושב שהוא ילדותי, הוא סירב להודות שהוא טעה עם ההרכב שלו בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully