וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה: וולף צפוי לפתוח בשער האורחת, העולה תישאר מושלמת?

גיא לוזון יחזור לעמוד על הקווים, השוער היהודי-ארגנטינאי אמור לקבל הזדמנות ראשונה בגביע הטוטו (ד', 20:00, ספורט3). זיו אריה: "אנחנו עוד לומדים את ליגת העל"

הפועל ירושלים

העולה החדשה היא היחידה עם מאזן מושלם בבית ב' של גביע הטוטו וגם עדיין לא ספגה שער. מחר (רביעי, 20:00, ספורט3) תארח הפועל ירושלים בטדי את מכבי פתח תקוה ותקווה להמשיך במומנטום. המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "המטרות שלנו כרגע הן לתת דקות לכמה שיותר שחקנים, אם תוך כדי מצליחים לנצח זה פנטסטי. מצפה לנו עוד משחק קשה, אנחנו לומדים את ליגת העל. אנחנו נחותים מרוב הקבוצות. נבוא, נשחק, נרוץ ונשתדל לנצח".

עומר אגבדיש הוסיף: "הניצחונות נתנו לנו דחיפה להמשיך הלאה, אבל הליגה וגביע הטוטו זה לא אותו דבר. יש הבדלים בין הליגות, האינטנסיביות יותר גבוהה. נעבוד יותר קשה על הדברים ונהיה שם".

עומר אגבדיש שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יש הבדל בין הליגות. עומר אגבדיש/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה

המאמן גיא לוזון, שנעדר מההפסד למכבי נתניה בגלל מחלה, התאושש ויעמוד על הקווים. לוזון צפוי לעשות רוטציה וייתכן שחלק מצעירי הקבוצה ישולבו בהרכב. מי שאמור לפתוח בין הקורות הוא השוער היהודי-ארגנטינאי מרקו וולף.

"נגד נתניה לא הצגנו קמצוץ מהדברים שאפיינו אותנו בשנה שעברה או אפילו נגד בית"ר ירושלים", אמר לוזון לקראת המשחק. "כשלא מאורגנים הגנתית או פזיזים התקפית אי אפשר לנצח או להיראות טוב. צריך לחזור לבסיס שלנו שזה ארגון הגנתי והתקפי".

על שחקני הרכש שיצטרפו בקרוב הוסיף המאמן: "בנדה ומיכאליק יוסיפו לנו מהירות בחלק הקדמי, קצב, איכות. מיכאליק ביכולת סיום, בנדה בפעולות באגף והיכולת לייצר מצבים. הם שני שחקנים שונים, בנדה הוא ווינגר שמשחק על הקו, מיכאליק הוא ווינגר שבא לאמצע ועוזר בקישור, מסכן את השער ומסייע בהחזקת כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully