וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: אלמוג כהן כשיר, ניר קלינגר יערוך שינויים

הקפטן התגבר על הפציעה ויוכל לקחת חלק במשחק גביע הטוטו (ד', 20:30, ספורט4). אדי גוטליב עשוי לזכות למנוחה, גם בן ביטון עדיין לא כשיר לגמרי

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי הניצחון היפה 1:3 על מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה תארח מחר (רביעי, 20:30, ספורט4) את הפועל תל אביב ותנסה להמשיך במומנטום החיובי ואולי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים בראש בית ב' של גביע הטוטו ולהשיג את הכרטיס לחצי הגמר. הקפטן אלמוג כהן סחב פציעה, אבל יהיה כשיר למשחק.

"יש לנו משחק קשה נגד יריב קשה שאנחנו זוכרים עוד מהעונה שעברה", אמר המאמן ריימונד אטפלד לקראת ההתמודדות. "נצטרך לבוא עם פתרונות ולהמשיך את הניצחונות. לוח המשחקים צפוף וקשוח ונצטרך לבדוק מי כשיר וכמה דקות יכול לשחק כל שחקן".

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. אודי ציטיאט
יוכל לשחק. אלמוג כהן/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב

המאמן ניר קלינגר צפוי לבצע מחר מספר שינויים בהרכב הפועלל תל אביב במשחק גביע הטוטו בנתניה. אדי גוטליב עשוי לזכות למנוחה וייתכן שגם בן ביטון שעדיין אינו כשיר ב-100 אחוז. המאמן לא תרגל היום הרכב, אבל ערך לשחקנים אסיפה בעקבות המשחק עם בית"ר ירושלים ושם דגש על הטעויות.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, עידן ורד, אושר דוידה, פארליי רוזה, לוסיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully