וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.כ. נס ציונה החתימה את שניר נציה

פיבוט נבחרת ישראל, ששיחק בעונה הקודמת בגרוסוולשטאט הגרמנית, חוזר לליגת העל. נבחרת ישראל יוצאת לאליפות אירופה עד גיל 19 בקרואטיה

א.כ. נס ציונה הודיעה היום (שלישי) על החתמה משמעותית ומעניינת, של פיבוט נבחרת ישראל, שניר נציה, ששיחק במהלך העונה החולפת בגרוסוולשטאט מגרמניה, ולפני כן במכבי ראשון לציון ובעירוני רחובות. נציה בן ה-21 היה מבוקש בכמה קבוצות בליגה הבכירה, ובחר בזו שתודרך על ידי סער פרנקל.

שניר נציה שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. דני מרון
חוזר לליגת העל. שניר נציה/דני מרון

נבחרת הנוער של ישראל תמריא מחר לקרואטיה לקראת פתיחת משחקי אליפות אירופה עד גיל 19, והמפגשים שצפויים לה החל מיום חמישי מול ספרד, שבדיה והונגריה החזקות, בשלב הראשון של הטורניר. המטרה המוצהרת של החניכים של דביר גולדשטיין וניסים פלח היא הבטחת ההישארות בדרג הבכיר באירופה (דירוג בין 13 הראשונות מתוך 16 הנבחרות שישתתפו באליפות), כאשר הנבחרות הצעירות ישראל יצרו מסורת יפה ועקבית של הופעות באליפויות אירופה בעשור האחרון. הצוות המקצועי קבע את הסגל לאליפות אירופה, והוא כולל את השוערים טל פלד, דניאל פלג וניר אדרי. שחקני הפינות - הקפטן נדב כהן, רואי סולומון, תום ליבוב ורועי ליבגוט. מרכזים - אור לוי, נבו מדינה ואסף אוחיון. מקשרים - יפתח דהן, יונתן הדר, תום רוזנפלד, שון סולומון ואורי גז. פיבוטים - הקפטן אור ממן, גל עזריאל ואריאל ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully