וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "צריך לשנות את השם של הליגה האירופית לגביע אונאי אמרי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 18:19

מאמן צ'לסי החמיא למאמן ויאריאל לפני המפגש בסופרקאפ האירופי: "הוא מדהים, אין לקבוצה שלו מה להפסיד" (רביעי, 22:00)

סופרקאפ אירופיהסתיים11/08/2021
צ'לסי
  • זייך (27)
6:7
  • (73) מורנו
ויאריאל
רומלו לוקאקו שחקן אינטר בדרך אל צ'לסי/מתוך טוויטר

הרכבי הקבוצות

שופט: סרגיי קראסב (רוסיה)
אצטדיון: וינדזור פארק (בלפסט)

הסופרקאפ האירופי ייערך מחר (רביעי, 22:00) כשאלופת אירופה צ'לסי תשחק נגד מחזיקת הליגה האירופית ויאריאל בווינזדור פארק בבלפסט, במשחק שיפתח למעשה את עונת 2021/22 באירופה.

עבור ויאריאל זה מפגש שלישי ברציפות מול קבוצה אנגלית באירופה אחרי שעברה את ארסנל בחצי גמר הליגה האירופית ואת מנצ'סטר יונייטד בגמר בתום דו קרב פנדלים. זו ההופעה הרביעית של צ'לסי בסופר קאפ האירופי: היא ניצחה ב-1998 את ריאל מדריד במונאקו ומאז הפסידה שלוש פעמים, ב-2012 לאתלטיקו מדריד, ב-2013 לבאיירן מינכן וב-2019 לליברפול. עבור הצוללת הצהובה זו הופעה ראשונה בסופרקאפ האירופי.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
יוביל את צ'לסי לזכייה בסופרקאפ? טוכל/רויטרס

תומאס טוכל אמר לקראת ההתמודדות: "איזו דרך נחמדה להתחיל את העונה עם גמר אירופי. יש לי כבוד עצום לוויאריאל ולאונאי אמרי. יצטרכו לשנות בקרוב את השם של הליגה האירופית לגביע אונאי אמרי. הוא מדהים. אני חושב שהם יגיעו למשחק בגישה שאין להם מה להפסיד. נעשה הכול כדי לקחת את הגביע כמובן".

אונאי אמרי אמר: "אני רוצה לזכות בסופרקאפ כי עדיין לא עשיתי את זה. הייתי במשחק הזה פעמיים ובשני המקרים הפסדתי עם סביליה. זכייה תהיה דרך נהדרת לסיים את העונה שעברה. אנחנו יכולים להמשיך לבנות היסטוריה ולהשיג משהו נהדר לפני עונה חדשה. הסופרקאפ יראה לנו מה אנחנו מסוגלים לעשות מול קבוצה כמו צ'לסי, אלופת אירופה ובשבילי הקבוצה הכי טובה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully