וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האפשרויות: מה יקרה אם ים מדר לא ישיג חוזה מובטח בבוסטון?

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 9:16

הגארד הישראלי משחק בימים אלה בליגת הקיץ במדי הסלטיקס, ובהפועל תל אביב מחזיקים לו אצבעות: "אוהבים אותו ורוצים בטובתו". אם לא יקבל חוזה מובטח, עשוי לשוב להפועל, אך גם הדלת לג'י ליג פתוחה. פרנקו ופלדה מחכים לג'ונס, אך בוחנים מועמדים נוספים

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

בהפועל תל אביב עוקבים מקרוב ומרחוק אחרי היכולת של ים מדר בליגת הקיץ בלאס וגאס. המנהל המקצועי עידן פלדה והמאמן דני פרנקו הם בין הנציגים היחידים של ליגת העל שנמצאים בימים אלה בנבאדה, ובין החיפוש אחר סנטר שישלים את הסגל - השניים רואים את יכולתו של מדר שיופיע הלילה (בין שלישי לרביעי, 02:00) במדי בוסטון סלטיקס במשחק השני של הקבוצה נגד דנבר נאגטס.

בהפועל מחזיקים אצבעות למדר, מעבר לפיצוי הכלכלי שעשוי להגיע אם יגיע ל-NBA. "אנחנו אוהבים את ים, בלי שום קשר למה שיכול לצאת מזה, ורוצים בטובתו", סיפרו אמש בקבוצה.

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. מתוך האתר הרשמי של בוסטון סלטיקס, אתר רשמי
נציגי הפועל צופים בו בהנאה. מדר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בוסטון סלטיקס

לפני יציאתו לארצות הברית נוצר סיכום עקרוני בין נציגיו של מדר והפועל על סיטואציות מסוימות שיכולות להיווצר אחרי הופעותיו במדי הסלטיקס. האפשרויות הפשוטות ביותר הן אם מדר ישיג חוזה מובטח או לא ישיג חוזה בכלל. אם לא ישיג חוזה - הוא יחבור בתחילת ספטמבר להפועל. אם כן יצליח להשיג חוזה שישלח אותו בצורה מסוימת לקבוצת הפיתוח, או שירצה לעזוב לאירופה, יפתחו בקבוצה במגעים עם המשפחה והקבוצה שתרצה לקלוט אותו.

כאמור, פלדה ופרנקו מחפשים את החלק האחרון בסגל של הקבוצה, כשמי שאמור להשלים את האדומים הוא טייריק ג'ונס ששיחק אשתקד בקבוצה. ג'ונס כלל לא עלה על הפרקט במדי פיניקס נגד יוטה, ואם לא יקבל חוזה במדי הסאנס, הוא אמור לחבור להפועל. במקביל בוחנים בצוות המקצועי אפשרויות נוספות למקרה והדברים לא יסתיימו בחיוב עם ג'ונס.

ג'ייקובן בראון ינחת בישראל בסוף השבוע הקרוב, ויוכל להתחיל להתאמן עם הקבוצה אחרי שבוע בידוד בסוף השבוע הבא. בהפועל יחלו את האימונים באופן רשמי באמצע השבוע הבא, כשעוד לפני האימונים גם ג'יי פי טוקוטו וג'יימס יאנג ינחתו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully